Dobrý den,
vytvořili jsme video, kde je to možná lépe vidět. Pokusím se to i přesto více objasnit:
Příklady
Nejde o přihlašování nápadů, ale o sdílení nápadů na nové výrobky a služby, které vám na trhu chybí, ale nechcete je nebo nemůžete je realizovat. Většina lidí má spoustu zajímavých nápadů, ale "vykašlou" se na ně, protože nejsou z jejich oboru nebo na ně nemají čas nebo peníze. Nám přišlo škoda, že se nápady takto ztrácí. Na IdeasWatch tedy dáváte nápad ve chvíli, kdy chcete, aby existoval (protože by Vám ulehčil práci nebo Vás lépe pobavil), ale sami se mu nechcete věnovat. Co se týče příkladů, nejlepší bude podívat se přímo na stránku: IdeasWatch.
Přínos pro Vás
Sdílení nápadu Vám nepřinese žádné finanční výhody. Můžete tím ale naťuknout ostatní k tomu, aby vyřešili Váš problém a vymysleli výrobek nebo produkt, se kterým se Vám pak bude lépe pracovat nebo bavit. Samozřejmě tím také nepřímo motivujete ostatní, aby také sdíleli své nápady a Vy jste se zase naopak mohl inspirovat od nich.
Přínos pro návštěvníky
Kdokoliv se bude moci Vaším nápadem inspirovat, probrat jej s kreativními a podnikavými hlavami z celého světa, zjistit, jestli už něco podobného někde neexistuje a dát se do kontaktu s ostatními lidmi, kterým se nápad líbí a chtěli by jej realizovat. To samé samozřejmě platí i pro Vás a nápady, které sdílí ostatní.