Naprosto s Vámi souhlasím, toto je velmi nepraktické a v rámci nového e-shopu to řešíme. Na druhou stranu konverzní poměr např. kategorie moka konviček není o nic nižší než u ostatních kategorií a vývoj perfektního řešení pro automatickou kategorizaci a filtraci je velmi náročný (většina e-shopů jej nemá v ideálním stavu), proto jsme tomu přiřadili nižší prioritu a věnujeme se nyní záležitostem, které jsou pro nás v poměru ceny, náročnosti a přínostu zajímavější.
Ano, do jisté míry je orientace na webu v pohodě. Druhů kávy není tolik, aby se v nich člověk neprohrabal během pár minut. Ale na své limity web naráží v případě dalšího kávového příslušenství a jeho množství. Příkladem budiž ruční mlýnky, které zabírají 6 stran. Ale to se dá ještě proklikat v pohodě. Jenže třeba u frenchpressů už se dostáváme na 9 stran. A opravdáová paráda přichází v momentě, kdy si chcete vybrat moka konvičku. 17 stran produktů. Na jedné hroudě moka konvičky i příslušenství bez možnosti další filtrace. Vybrat si jen konvičky? Nelze. Jen příslušenství? Nelze. Dát si více než jen 10 ks zboží na stránku? Nelze. Filtrovat podle výrobce? Nelze. Podle objemu? Nelze. V nabídce je jen nejprodávanější, nejlevnější, což vám samože první nabídne filtry, a nejdražší. Což není příliš možností. V tomto směru by si určitě web zasloužil zásadní vylepšení!!!
Coffeesource? Otevřu, vybafne na mě nějaký graf s anglickými popisky. Co to je, nespletl jsem se? Neměl bych radši odejít? Ale dobře, vytrvám. Menu šedé na černém, jo, z toho káva přímo voní, takový pocit obtížného rozlišování věcí, které by měly být jasné, mám ráno, než si dám první kafe... A co to je tamhle vpravo nahoře? Další menu, které se ale podivně ztrácí v tapetě, "Můj košík" a "Objednávka" vidím, ale "Můj účet" už se lehce topí a vlevo je ještě schovaná (naštěstí?) záhadná položka "Store Locator" (vůbec to mixování češtiny a angličtiny (ještě Direct Trade v tom šedočerném menu) působí dost podezřele, nějak mi to evokuje spam). Jo a hele, nad tím je obsah košíku, pod tím možnost se přihlásit či si vytvořit účet, vše podivně utopené. A jako bonus, když omylem přejedu přes položku obsah košíku, tooltip s informací o tom, že jsem dosud nic nevložil, spolehlivě překryje všechny ostatní položky, pecka.
Pokud z tohoto káva přímo voní, pak děkuji, nemusím mít vše, radši se dám na čaj.
Z webu coffesource voni kava? Spise zcela anonymni web zamenitelny s narychlo udelanym pordvodnym webem. Cerstvakava neni zadna slava, ale alespon z nej vyzaruje solidnost nekolikaleteho fungovani.
Zabavny je ovsem nazor majitele, ze by se mohl prosadit na italskem trhu. Asi o nem prilis nic nevi.
Ten web je z hlediska designu naprosto tragický. Rozhodně si radši něco koupím třeba na coffeesource, kde z toho webu ta káva přímo voní, než z webu, kterej má "fíling" smradu z pusy po nezřízené pitce.
Ale jestli to tomu chlápkovi funguje, ať si v tom žije dál. Konkurence je zdravá a podcenění image se neprojeví hned.
Úplně normální web, jaký se deset let dělaly a na jaký jsou lidi zvyklí. Samozřejmě, že s tabletkama může být ten web nepoužitelný ;-). Nicméně na to vše článek odpovídá, pokud jste jej četl.
Nejlepší na tom je důkaz, že zákazníci se neorientují podle toho, jestli web následuje webdesignové trendy, ale podle jiných kritérií.
Ano, to je jeden z dalších podvodů, které byly součástí prodeje - po koupi e-shopu jsem zjistil, že databáze newsletteru není legální.
První věc, kterou jsem tedy s databází udělal, byla, že jsem rozeslal e-mail s vysvětlením, k čemu došlo (změna majitele, zjištění o databázi) a že si chci ověřit, zda mají příjemci o newsletter opravdu zájem. Několik tisíc lidí to potvrdilo a ostatním jsem už nikdy neposlal jeden jediný e-mail.