je prece logicke ze udelam "akci" na zbozi ktere jeste zdrazim. takhle se to praktikuje na veletrzich a vystavach. napise se "veletrzni akce" a housku co mate na krame za 50kc prodavate v akci za 120kc a garantuju ze je udate vsechny. lidi jsou ovce, oni nepremysli ale jen vidi sleva/akce a kupuji.
svagrova firma takto vzdy 2x do roka na zelezarskych veletrzich u nas a v rakousku vyprodava neprodejny lezaky ze skladu za dvojnasobek aktualni ceny na kramu a jeste se mu nestalo ze by neco vezl zpatky.
lidi jsou proste hloupi.
Naprosty souhlas. Ale rekl bych, ze zrovna cernou elektroniku (ve ktery jsem jakztakz honenej a mam predstavu o cenach) mivaj(li) klidne o 50% a mozna i vice procent draz. Ale stav tohohle sortimentu a jeho cen spis reflektuje ostatni markety (Tesco, Globus) nez specializovanejsi konkurenci. Na druhou stranu se tam najdou vyjimky opacnym smerem, v prosincim tam meli laciny (relativne) televize.
Ale fotak nebo pametovku bych tam opravdu kupovat nedoporucoval :)
A pripojuji se k nazoru hexxe - hrani si na klub v dnesni dobe opravdu nechapu. Kontroly zbozi za pokladnama jsem zazil naposled pred rokem (ale i tehdy byvaly doby, kdy tam nebyly a pak mely naopak rej), od ty doby jsem tam snad ani nebyl (plno veci i z potravin je jinde levnejsi, takze se tam jezdi jednou za cas pro paletu drogerie). Stejne tak omezeni lidi na kartu na vstup do kramu - u kasy bez ni nezaplatim, tak k cemu tohle? Chtej omezit pocet potencialnich zakazniku?
To, že nejsou na internetu, je pro ně v danou chvíli určitě výhoda. Kdyby se lidi pořádně podívali na jejich nabídku na internetu a srovnali to s konkurencí, tak by snadno zjistili, že některá technika "v akci" je dražší o nějakých 25-30 % oproti nabídkám (ne)internetových obchodů. Takhle se snaží umlátit lidi reklamníma nabídkama na place, to jim jde asi líp.