To, že nejsou na internetu, je pro ně v danou chvíli určitě výhoda. Kdyby se lidi pořádně podívali na jejich nabídku na internetu a srovnali to s konkurencí, tak by snadno zjistili, že některá technika "v akci" je dražší o nějakých 25-30 % oproti nabídkám (ne)internetových obchodů. Takhle se snaží umlátit lidi reklamníma nabídkama na place, to jim jde asi líp.
Naprosty souhlas. Ale rekl bych, ze zrovna cernou elektroniku (ve ktery jsem jakztakz honenej a mam predstavu o cenach) mivaj(li) klidne o 50% a mozna i vice procent draz. Ale stav tohohle sortimentu a jeho cen spis reflektuje ostatni markety (Tesco, Globus) nez specializovanejsi konkurenci. Na druhou stranu se tam najdou vyjimky opacnym smerem, v prosincim tam meli laciny (relativne) televize.
Ale fotak nebo pametovku bych tam opravdu kupovat nedoporucoval :)
A pripojuji se k nazoru hexxe - hrani si na klub v dnesni dobe opravdu nechapu. Kontroly zbozi za pokladnama jsem zazil naposled pred rokem (ale i tehdy byvaly doby, kdy tam nebyly a pak mely naopak rej), od ty doby jsem tam snad ani nebyl (plno veci i z potravin je jinde levnejsi, takze se tam jezdi jednou za cas pro paletu drogerie). Stejne tak omezeni lidi na kartu na vstup do kramu - u kasy bez ni nezaplatim, tak k cemu tohle? Chtej omezit pocet potencialnich zakazniku?
je prece logicke ze udelam "akci" na zbozi ktere jeste zdrazim. takhle se to praktikuje na veletrzich a vystavach. napise se "veletrzni akce" a housku co mate na krame za 50kc prodavate v akci za 120kc a garantuju ze je udate vsechny. lidi jsou ovce, oni nepremysli ale jen vidi sleva/akce a kupuji.
svagrova firma takto vzdy 2x do roka na zelezarskych veletrzich u nas a v rakousku vyprodava neprodejny lezaky ze skladu za dvojnasobek aktualni ceny na kramu a jeste se mu nestalo ze by neco vezl zpatky.
lidi jsou proste hloupi.