Nejen že 90 % kanceláří nemá online nabídky, ale ani se je nesnaží aktualizovat. Jelikož jsem letos nemohl plánovat dovolenou do předu, tak jsem sledoval nabídky na internetu (Turecko), kde jich bylo spousta. Uklidněn širokou nabídkou jsem chtěl týden před požadovaným začátkem objednat zájezd. Začal jsem náhodou u Invia, kde jsem specifikoval ráno požadavek. Odpoledne jsem tam volal znovu a znovu specifikoval co chci, s tím, že mi to spěchá. To už mi za hodinu dali vědět, že je vyprodáno. Večer jsem si vyhledal další varianty a druhý den jsem obvolal několik dalších prodejců, kteří měli zajímavé nabídky. VŠE bylo vyprodáno na nejbližší 3 týdny. Z několika desítek nabídek, které jsem poptával, neplatila ani jedna! Jelikož odezva přeprodejců byla kolem půl dne a mě to už hořelo, musel jsem vysledovat kdo je touroperátor a oslovil ty. Pak jsem uspěl.
U nás je to celkem použitelné... nebudete přece věřit tomu, že jsme všem našim klientům prodali něco jiného a dražšího, než si objednali... Děláme všechno proto, abychom měli tu DB aktuální. Dohlíží na to desítky lidí a na online propojení s CK intenzivně pracujeme.
Zkuste se někdy zasnít, sednout si k vašim stránkám, vybrat si něco podle vašich snů a pak si to zkusit skoro objednat - tedy dostat se až k rezervaci. Samozřejmě ne pod svojim jménem.