Ano, propagujte svou firmu na Twítru, ale buďte zajímavý a vtipný. Nenechte se zatáhnout do schvalovacího kolečka, to se na to raději vy.... 140 znaků :-)
Když někdo umí zformulovat chytlavou myšlenku do 140 znaků, hlava otevřená, ten se ve světě (ani mikroblogu) neztratí.
Ale když někdo pinkne sdělení ve tvaru "Děje se to a to " plus odkaz na jinou webovou stránku, škoda slov...
Mam z toho clanku takovy divny pocit. Pise se v nem o Twitteru a neformalnosti, ale naprosto ocividne mi z nej necisi, ze Twitter je neformalni a emoce budici prave proto, protoze se nejedna o jednosmernou komunikaci. Twitter nebudi emoce primarne tim, ze 140 znaku je uzasnych a krasne se cte a je psanych bez pripravy. Emoce budi tim, ze si se mnou nekdo z firmy povida, jevi o me a moje potreby zajem.
Myslim si, ze delat firemni Twitter ucet podle tohoto clanku, tak nebude patrit mezi nejuspesnejsi.
Vzhledem k autorovi jsem clanek preskocil. Muzete mi nekdo sdelit, jestli je v nem obsazena nejaka myslenka nebo informace? Pripadne mi ji do dvou vet shrnout?
Dekuji