Mam z toho clanku takovy divny pocit. Pise se v nem o Twitteru a neformalnosti, ale naprosto ocividne mi z nej necisi, ze Twitter je neformalni a emoce budici prave proto, protoze se nejedna o jednosmernou komunikaci. Twitter nebudi emoce primarne tim, ze 140 znaku je uzasnych a krasne se cte a je psanych bez pripravy. Emoce budi tim, ze si se mnou nekdo z firmy povida, jevi o me a moje potreby zajem.
Myslim si, ze delat firemni Twitter ucet podle tohoto clanku, tak nebude patrit mezi nejuspesnejsi.
Když někdo umí zformulovat chytlavou myšlenku do 140 znaků, hlava otevřená, ten se ve světě (ani mikroblogu) neztratí.
Ale když někdo pinkne sdělení ve tvaru "Děje se to a to " plus odkaz na jinou webovou stránku, škoda slov...
Ano, propagujte svou firmu na Twítru, ale buďte zajímavý a vtipný. Nenechte se zatáhnout do schvalovacího kolečka, to se na to raději vy.... 140 znaků :-)
Vzhledem k autorovi jsem clanek preskocil. Muzete mi nekdo sdelit, jestli je v nem obsazena nejaka myslenka nebo informace? Pripadne mi ji do dvou vet shrnout?
Dekuji