Vlákno názorů k článku Mikroplatby off, DirectPay off-shore od ja - no ja jsem si udelal nazor z teto...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 2. 2003 23:47

    ja (neregistrovaný)
    no ja jsem si udelal nazor z teto vety (offshorenews.cz):

    kde se *začalo soustředit* vybrané luxusní zboží. Tyto zóny byli velice vzdálené těm, které známe v dnešní době *mi*.

    no nic, aspon jsem se dozvedel, co je to off shore a ze stale existuji lide, kteri umi "legalne" okradat ostatni a uz se vidi nekde na Bahamach.

    ze jsem nesel na tu VSE ;( ja blbec
  • 5. 2. 2003 8:45

    Jan Janca (neregistrovaný)
    Ano, presne to jsem udelal. Jeste mam dve banky na prodej. Koupej pane;)
  • 5. 2. 2003 19:32

    Suk (neregistrovaný)
    A nemusi se to delat ani tak :-) staci jako zakladni jmeni banky slozit jmeni v "cenych papirech", ktere samozrejme muzou byt "jen papiry" :-) Kdo s offshore nekdy pracoval ci s tim mel do cineni (ja pred cca 5-ti lety) vi o cem je rec :-)
    Navic dalsi "duveryhodnost" cele veci dodava stranka Milana Votavy (offshorenews.cz) (mimochodem, neni to nahodou ten samy pan Votava, co mel sidlo na Praze 9 a prodaval offshore firmy za nejakych 120 GBP?). Ty jeho reci o zalozeni offshorenews.cz v roce 2000 a pod. - staci se jen podivat, kdy byla zaregistrovana domena (ano, nic to nevypovida :-), ale napovida :-). Dale se staci podivat na dalsi projekty (eCash.cz apod.) - nevim, jestli by si banka s takovym jmenim mohla "dovolit" takove stranky, co predvadi - navic se nikde nedoctete o nicem jinem, nez prave jen o panu Votavovy (asi je chudak tak nepostradatelny, ze zadne dalsi zamestnance nepotrebuje) :-)
    Proste rozumny clovek se trosku rozhledne po internetu a udela si nazor sam....
  • 5. 2. 2003 19:33

    SUK (neregistrovaný)
    A nemusi se to delat ani tak :-) staci jako zakladni jmeni banky slozit jmeni v "cenych papirech", ktere samozrejme muzou byt "jen papiry" :-) Kdo s offshore nekdy pracoval ci s tim mel do cineni (ja pred cca 5-ti lety) vi o cem je rec :-)
    Navic dalsi "duveryhodnost" cele veci dodava stranka Milana Votavy (offshorenews.cz) (mimochodem, neni to nahodou ten samy pan Votava, co mel sidlo na Praze 9 a prodaval offshore firmy za nejakych 120 GBP?). Ty jeho reci o zalozeni offshorenews.cz v roce 2000 a pod. - staci se jen podivat, kdy byla zaregistrovana domena (ano, nic to nevypovida :-), ale napovida :-). Dale se staci podivat na dalsi projekty (eCash.cz apod.) - nevim, jestli by si banka s takovym jmenim mohla "dovolit" takove stranky, co predvadi - navic se nikde nedoctete o nicem jinem, nez prave jen o panu Votavovy (asi je chudak tak nepostradatelny, ze zadne dalsi zamestnance nepotrebuje) :-)
    Proste rozumny clovek se trosku rozhledne po internetu a udela si nazor sam....
  • 6. 2. 2003 9:18

    SUK (neregistrovaný)
    A jejej - nejste nahodou nejaky pribuzny pana Votavy, ktery si jen vytvoril email na seznamu? :-) Vas prispevek by o tom napovidal :-)
  • 6. 2. 2003 15:08

    SUK (neregistrovaný)
    ano, zde ten link je :

    http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=offshore+news

    - co podobne :-)

    5000 muzete poukazat na nejake doprocinne konto:-)
    SuK

    P.S. ale ja se bavil hlavne o "serioznosti" daneho platku - viz me predchozi prispevky - ale uz dost na toto tema :-)
  • 6. 2. 2003 15:43

    Hynek Med (neregistrovaný)
    > Tohle je hloupost, prosim rozlisujme bezne Offshore
    > spolecnosti , Offshore banky a nezne spolecnosti a bezne banky.

    Nezne spolecnosti? Ty musi byt fajn.. :-)

  • 5. 2. 2003 7:28

    Jan Janca (neregistrovaný)
    Abych rekl pravdu tak jsem si na tento clanek privstal a pln ocekavani jsem si hned jako prvni stranku najel na Lupu. A me ocekavani se zcela naplnilo. Asi by bylo vhodne na tento clanek reagovat necim komplexnejsim nez je prispevek do diskuze, ale pokusim se zvednout hozenou rukavicku i v tomto stisnenem prostoru.
    V prve rade bych rad rekl, ze autor, ktery me v clanku vyvolava az z pekla, se mnou komunikoval asi 3 minuty po telefonu. Je asi v jeho kruzich beznou zalezitosti, ze po jednom telefonatu do Skody Mlada Boleslav, obdrzi okamzite text smlouvy se subdodavateli a navrch jeste mesicni vysledky koncernu Volkswagen. Bohuzel, asi se pohybuji v horsi spolecnosti.
    SHB nas oslovila jako standardni zpusobem a mame s nim standardni smluvni vztahy. Oslovila nas jiz minuly rok, ale v te dobe bylo nabidek vice a tak se jednani protahla. Jak vsichni vi ke konci roku se sitauce vyhrotila a tak nebylo mozne dale provozovat slubu DirectPay. Nase spolecnost samozrejme nechtela prijit o investovane prostredky a tak byl system prodan SHB s tim, ze mu jako servisni spolecnost budeme za pausal udrzovat chod systemu. Nic vic, nic min. Prostredky, ktere byly v systemu DirectPay pred akvizici se na noveho provozovatele nepresly, takze se neni treba obavat jejich zpronevery. Narozdil od nejmenovaneho konkurencniho systemu nechceme za prevod prostredku ven z DP poplatek 20Kc.
    K dalsi "senzacnim" objevum bych jen dodal par noticek. Osobne jsem s SHB jednal nekolikrat a to na pude jine poradenske spolecnosti, ktera akvizici dotahla dokonce. Zadne finty v tom prosim nehledejte, blize pravdy budou ti kteri za tim hledaji susteni zelenych papirku.
    Nicmene pokud v nazvu "Mullio, Blass and Fleming S.A." vidime S.A. znamena to "Societe Anonyme" a to si jiz kazdy prelozit dokaze.
    Na zaver bych rad rekl, ze plne chapu autora pokud hned na prvni pohled neduveruje bankovni licenci z Montenegra. Tato licence je vsak skutecna, coz si lze overit. Nicmene jako nezodpovezenou nechavam otazku zda-li mu pripadly duveryhodnejsi licence rady nasich zbankrotovanych bank?
  • 5. 2. 2003 8:41

    Root (neregistrovaný)
    Ono to neni az tak tezke - proste prijedete do Cerne Hory, zajdete s pasem k notari, nechate si pripravit spolecenskou smlouvu, zaplatite nejakych 600 - 800 EUR, slozite do banky zakladni jmeni cca 50 - 100 MKc, jdete na obchodni soud, pockate si mesic, mate tam zaregistrovano d.d. neboli S.A. neboli akciovou spolecnost, pak tam prijedete znovu, z banky uz si ty penize zase muzete vytahnout a vratit je vsem, od nichz jste si pujcili, jdete do narodni banky ci na ministerstvo financi, pozadate o licenci, cekate dalsi dva az tri mesice a kdyz vse dobre dopadne, mate vlastni banku... ;-) Jak jednoduche.
  • 6. 2. 2003 9:06

    Mikes (neregistrovaný)
    Tohle je hloupost, prosim rozlisujme bezne Offshore spolecnosti , Offshore banky a nezne spolecnosti a bezne banky.
    1. Montenegro ci cerna Hora NENI offshore centrum, nebot se tam dane plati. To ze nekolik lidi na internetu psalo o teto zemi jako o Offshore centru tak to jeste neznamena ze to je pravda. V stavajici dobe se plati 30% dan ze vsech prijmu. Takze Montenegro NENI zadne Offshore centrum v tom se velice spletl jak autor clanku pan Zeman tak i ostatni kteri prispivate
    2. pokud nekdo tvrdi, ze je mozne banku zalozit bez kapitalu, byl bych rad, pokud by mi rekl v ktere zemi a citoval zakon ktery to umoznuje (nazev zakona a paragraf kde se pise ze muze byt banka bez zakladniho jmeni nebo nahrazena nejakymi ,,papiry,, jak pisete. Osobne neznam zadnou takovou zemi a to pracuji v advokatni kancelari, ktera se touto problematikou zaobira. Tim nemyslim Offshore, ale bankovni. Pravdou je ze bezna nelicencovana spolecnost (tedy bezna Offshore spolecnost bez licence, napriklad pojistovaci, bankovni, atd) nemusi mit v rade zemi splacene jmeni, nicmene pro BANKY to neplati. Pokud se budeme bavit o Offshore (zeme kde jsou nizke dane) a Onshore (kde jsou standardni dane) jurisdikcich, tak napriklad zakladni jmeni u bank v Andorre je 27 mil USD, v Omanu 20 Mil USD, Samoa 10 mil USD, u rady karibskych zemi pak okolo 1 mil USD. Je treba pripomenout, ze toto je MINIMALNI pozadovane a plne splacene jmeni, ktere musi byt deponovano u Centralni Banky patricne zeme. Dale banka musi mit rezervni jmeni, ktere je jak v ktere zemi od 500.000 USD do 15 Mil USD jak v te ktere zemi. Mnoho firem inzeruje ze vam banku zalozi za 20.000 USD, ano je to pravda, ale to jsou poplatky advokatu za zalozeni, tato castka neobsahuje splacene jmeni atd.

    3. Kolik bank v ČR proslo od roku 1990 likvidací? vice jak 75%. Proc jste se zde neozyvali a nekriceli jak je to mozne... Serioznost banky neni v jeji udajne kapitalove sile, ale pristupu. Napriklad britska banka Coutts & Co. ktera mimo jine spravuje cast jmeni britske kralovne, ma tusim ze pouze 5000 klientu a majetek okolo 7 miliard dolaru. Banka je to tedy mala, ale jedna z nejrespektovanejsich na svete. Kdo z vas panove zna napriklad Bankk of Bemuda, jednu z nejprestiznejsich, nejbohatsich a nejlepsich bank sveta. obavam s eze nikdo. Vidite a i tato banka s bermudskych ostrovu ma kapitalovou ucast v nejednom ceskem podniku. Na Kajmanskych ostrovech, kde je okolo 500 bank ( mimo jine TOP 100 bank sveta zde ma pobocky...) jich za poslednich 8let padlo pouze 11. V CR kde bylo po roce 1992 registrovano na 70 bank jich padlo nebo skoncilo v nucene zprave vice jak 75% !!!

    Jinak LUPA.cz je super nejsme ctenarem kazdy den ale tak jednou za dva tydny se sem podivam, Se serverem Offshorenews.cz pracuji casto, nebot vyuzivam databaze legislativ a verte mi ze je velice super, dovite se tam mnoho informaci vcetne toho jak se ochranit aby vas napriklad Offshore firma nebo nejaky poskytovatel nepodvedl.

  • 6. 2. 2003 12:25

    Mikes (neregistrovaný)
    To skutecne nejsem. Rad se ucastnim diskuzi, ale odbornych, ne ,,jeden pan povidal,,. Na rozdil od rady lidi jsem schopen sva slova velice kvalifikovane dolozit i konkretnimi odkazy, legislativou, analyzou, atd. Nevim kolik ma www.offshorenews.cz predplatitelu, ctenaru, atd, ja si za sluzby rad zaplatil a jsem naprosto spokojen, nebot legislativu za 5000 kč rocne v takovem mnozsti nenaleznu nikde jinde. Nebo mi date odkaz na link kde to je mozne? ja to za 5 poslednich let nenasel nikde, ale treba se pletu a budu rad kdyz neco naleznete.
  • 6. 2. 2003 17:27

    Mikes (neregistrovaný)
    nezlobte se na mne, ale na linku ktery uvadite jsou poze poskytovatele techto sluzeb, neni zde nic kde bych si mohl vybrat z legislativ tak jak jsem otom hovoril. Najdete mi konkretni www kde maji legislativu tak jak jsem ji popsal ja. Nic takoveho jinde proste neexistuje. Serioznost toho ,,platku,, si overite tak, ze vsechny informace ktere tam jsou si muzete overit.... ale skutecne dost... :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).