Jo jo, menedžři! Nejprve podvodní prodejci vnutí ten šmejd - samozřejmě s úvazkem na 24 měsíců a pak to padá jak prase. Na podporu se nedá dovolat, a když, tak jen hromadu výmluv - většinou, že za to nemůžou, že ten zlý Telecom. Jsem zpátky u kyslíku a díkybohu za něj.
Upřímnou soustrast! Já jedu po wifně už pátý rok a nejen, že mi to nikdy ani nezakoktalo, natož vypadlo, ale ještě to mám zadarmo (teď už 4 mega full duplex).
Obavam se, ze skonci v okamziku zpopelneni, pokud se tedy nevrati jeho duch a ... :-)
Vzhledem k tom, ze ma insiderske informace (byt jiz ponekud zastarale), bych to tipoval na vynuceny odchod do vysluzby ...
Jsem si nevšiml, že by měl informace zevnitř, asi jsem se špatně díval, musím si dávat lepší pozor :) .
Jinak, já kdybych platil O2 třeba 10 let měsíční poplatky za pevnou linku, tak bych nadával naprosto stejně, v tom Krakonoše chápu :). I já mám své "oblibené" firmy, které se mnou vyběhly a rád si vždy "přisolím" :). Jen se mi nelíbí, že vychvaluje pořád Wifi. Jak je běžně dělaná (v bezlicensovém pásmu 2,4 GHZ stylem všesměrová anténa -> spousta klientů) se jedná o strašně poruchovou věc. I když samozřejmě jde udělat spolehlivě a nebo na jiné frekvenci. Jen mám taky své několikaleté zkušenosti s několika Wifi providery a firemnímy tarify na několika místech, škoda mluvit. Je to o lidech, jako jinde...