Nevím sice o jaký e-shop šlo, ale autor se mi zdá velice úzkoprsý. Klasický zákazník škodič. Proč vůbec píše takové články a doznává se k udávání? Tito zákazníci a jim podobní škodí naší ekonomice, na podnikatele posílají ČOIky, berňáky, sociálky a jiné úřady jen kvůli tomu že robot rozešle nevyžádaný e-mail. Vážený pane pisateli, zamyslete se nad svým chováním.
Zamýšlým se, až se mi z hlavy kouří, ale nic špatného na tom, že nechci být obtěžován bandou idiotů vašeho typu, neshledávám. Spíš si vzpomínám na to, jak se kdysi říkalo: Dobré zboží se chválí samo a Méně bývá více. Pokud se snažíte vnucovat za každou cenu široké veřejnosti zmetky, musíte počítat s oprávněným postihem. A jistě je vám také známo, že časté otravování vyvolává u cílové skupiny alergii nejen na vaši firmu, ale i všechny ostatní, které se pokušejí o něco podobného.