Nahlásil bych je normálně poskytovateli služeb e-mailu, nejlépe free, nebo ISP. A ať si pak přičítají své blbosti že jejich e-maily mnéhé servery zahazují jako SPAM. Vždyť to je konec konců SPAM, jak vyšitý.
Nějaké hrození zákony a úřady je příliš vysylující.
a co , kdyz policko bylo prazdne a nebo zatrhnute a ono pisemne pozadal o nezasilani dalsich mailu (na coz ma narok i kdyz mel puvodne pole zaskrtnute). Oni pak posilaj vse dal jak pise.
Ja to resim proste tim formularem na UOOU a mam klid. Oni pak maji strach , protoze , kdyz se po me najde jeste jenom jeden, tak, uz jim leti fakt pokuta a to si kazdy rozmysli.
obětujte pár korun a pošlete tu žádost o vyřazení doporučeně do vlastních rukou s doručenkou řediteli nebo jednateli. Když se nezadaří tak zas, ono ho to nebude bavit a nějaký lopatě dá příkaz ať toho vola co ho furt prudí smažou.
Nechápu na co si stěžujete!
pokud něco někde objednáte a necháte zatrhlé políčko "chci dostávat novinky a zpravodaj blabla.. na svůj e-mail" tak potom nebečte že Vám něco chodí a nedělejte hrdiny s uoos apd.
Pokud to je zatrhlý, tak nějaký úřad se jen omluví e-shopu za neoprávněnou stížnost.
Sviňárna první třídy je, že to okénko je defaultně zatrhnuté! Stačí si ho nevšimnout a je zle. Takže, když už posíláte na UOOU stížnost, požadujte také odstranění toho zatržítka.
Vždycky ho mají zatrhnuté. Ono je mnohem efektivnější nechat ho zatrhnuté, protože si toho občas někdo nevšimne, než ho nechat prázdné a spoléhat na to, že někdo po zasílání spamu zatouží.