obětujte pár korun a pošlete tu žádost o vyřazení doporučeně do vlastních rukou s doručenkou řediteli nebo jednateli. Když se nezadaří tak zas, ono ho to nebude bavit a nějaký lopatě dá příkaz ať toho vola co ho furt prudí smažou.
Nahlásil bych je normálně poskytovateli služeb e-mailu, nejlépe free, nebo ISP. A ať si pak přičítají své blbosti že jejich e-maily mnéhé servery zahazují jako SPAM. Vždyť to je konec konců SPAM, jak vyšitý.
Nějaké hrození zákony a úřady je příliš vysylující.
Nechápu na co si stěžujete!
pokud něco někde objednáte a necháte zatrhlé políčko "chci dostávat novinky a zpravodaj blabla.. na svůj e-mail" tak potom nebečte že Vám něco chodí a nedělejte hrdiny s uoos apd.
Pokud to je zatrhlý, tak nějaký úřad se jen omluví e-shopu za neoprávněnou stížnost.
Sviňárna první třídy je, že to okénko je defaultně zatrhnuté! Stačí si ho nevšimnout a je zle. Takže, když už posíláte na UOOU stížnost, požadujte také odstranění toho zatržítka.
a co , kdyz policko bylo prazdne a nebo zatrhnute a ono pisemne pozadal o nezasilani dalsich mailu (na coz ma narok i kdyz mel puvodne pole zaskrtnute). Oni pak posilaj vse dal jak pise.
Ja to resim proste tim formularem na UOOU a mam klid. Oni pak maji strach , protoze , kdyz se po me najde jeste jenom jeden, tak, uz jim leti fakt pokuta a to si kazdy rozmysli.
Vždycky ho mají zatrhnuté. Ono je mnohem efektivnější nechat ho zatrhnuté, protože si toho občas někdo nevšimne, než ho nechat prázdné a spoléhat na to, že někdo po zasílání spamu zatouží.