 
Singer se chlubí čísly v 15+ u Prima Family, která na tuto skupinu cílí a ve které byla polovinu prázdnin nejsledovanější televizí v zemi. Cool a Love cílí na muže a ženy 15-40 s tím, že se u nich uvádí kategorie 15-54. Tam je zase Cool spolehlivě čtyřkou na trhu s tím, že atakuje pomalu i ČT1 - viz včerejší sledovanost. Podle mě má Prima dobře rozdělené obyvatelstvo podle svých stanic a co víc, ve svých kategoriích umí své publikum oslovovat. Kategorie 15+ a 15-54 se proto musí používat citlivě a férově a ne jak Nova, která pro jistotu cílí na obě skupiny a používá čísla, která se ji zrovna hodí. ČT logicky cílí jen na 15+ a uvádí aspoň férově výsledky za tuto skupinu, ve které se ji souhrně díky nejvyššímu počtu kanálů celkem daří. Při rozdělení kanálů obsazuje ale s Jedničkou třetí pozici a s dalšími kanály se pohybuje od 2 do 5% dle důležitých událostí. Tento souboj ale o ničem moc nevypovídá, jelikož jsou tam výsledky každý týden vzhledem k minimálním rozdílům různé. Pokud si nedokážete objektivně přiznat pravdu a budete tu jen nesmyslně hájit svoje zájmy, tak vás směle zařadím mezi podobné úchyly a agenty, jako tu má Nova, Prima a Barrandov, pro které jsou jejich stanice dokonalé naprosto ve všem, zatímco konkurence je naopak ve všem slabá. A to je opravdu přístup, nad kterým se jen každý musí zasmát.
 
z někoho, kdo hájí něco tak hloupého, jako je vysílání prima family určitě ne. Ale lidé jeho střihu potřebují, aby je někdo neustále hlídal, protože si myslí, že stokrát opakovaná lež se stane veřejnou pravdou. Nejsem Nováku agent ČT, ale je to jediná televize, kde je kvalitní obsah - hlavně dokumenty, seriály a filmy na ČT2. ČT24 je jedna z nejúspěšnějších zpravodajský televizí na světě. A starší lidé, typu našich prarodičů už mají dost zahraničních akvizic a vyhovuje jim Vyprávěj, Šíp a zábava na ČT. tak je neshazuj. Protože jak Prima, tak Nova prodává reklamu na 15+ a Singer se chlubí jen čísly 15+, ne žádnými 15-4, protože tam Nova Primu válcuje a to se jen tak nezmění.