Skvělý obchodník NENÍ ten co prodá nejvíc za každou cenu ikdyž z toho zákazník nic nemá, to je krátkodobé a dlohodobě drahé, znechutí zákazníka a místo opakovaných nákupů podruhé nepřijde, pokud se nezaloží nová firma s novým názvem...:-))) DObrý obchodník je ten, kdo prodá to co zákaníkovi poslouží a ten se pak i sám vrátí opakovaně... Ale chápu, že jste to myslel nejspíš ironicky...:-)
Rozdíl tu je. Když si někdo na parkovišti něco takového koupí, jistě ho nikdo nelituje, protože měl tušit, že něco není košer. Ten morální problém je, že se pravděpodobně jednalo o kradenou věc, proto koupit si ji je nepřímá podpora kradení.
TakeIT také prodává nefunkční hodinky, ale samo je vyrábí. Je jen hloupost každého zákazníka, že si to fakt koupí. Jenže Internet Trading na první pohled nevypadá jako šmelinář na parkovišti, to bohužel může snadno kdekoho oklamat.
Když občan podivného vzevření prodává na parkovišti před hypermarketem podezřelý fotoaparát přitroublým spoluobčanům, aby pak doma zjistili, že se jedná o atrapu bez hodnoty, taky to hodnotíte žoviálním "ať si klidně vydělá, je skvělý obchodník"?
A podle mě právě tohle takeit prodává. Atrapu kontextové reklamy! Vypadá to jako pravá kontextová reklama s vyhledávačem, ale je to je zářivě nalakovaná napodobenina!
Neřekl bych že pan Hronec neví kudy kam :) Spíše bych to ohodnotil tak, že je skvělý obchodník, pokud dokáže lidem prodat něco, co pak není možné podložit fakty. Osobně bych na to žaludek neměl, ale pokud mu to funguje a najde dost lidí, kterým nevadí kupovat zajíce v pytli, tak ať si klidně vydělá, nepřející nejsem...
S tím vaším závěrem bych moc nesouhlasil. Blbců je pořád dost, na internetu a ve firmách taky. Spíš krachují firmy zaměřené na něco inteligentního než ty, které se soustřeďují na sofistikovém ojebávání zákazníků. I když by samozřejmfě bylo příjemné, kdyby se internet od podobných hovad vyčistil.
Vratim se ke konverzi Tejk itu:
-----
A co konverzní poměr? Kolik lidí potom kontaktuje firmu, objedná si, nakoupí?
Tato data se zatím pro jednotlivé klienty ukládají, ale výstupy nemáme, statistiky programujeme. Naši programátoři odvedli skvělý kus práce, ale projekt je hodně velký, priorit je mnoho a jsme limitováni lidskými zdroji.
-----
Odpoved ktera je mimo polozeny dotaz a prevedena na programatory.
Byl byste u mne frajer, kdybyste rekl ze konverze je u Takeitu absolutni nula. CTR 0,2% jste si vymyslel.
V clanku si hodne protirecite a je na vas poznat, ze uz nevite kudy kam. Nemate co nabizet, dostali jste se do slepe ulicky. Vas konec se blizi stejne rychle jako se zvysuje pocet lidi, kteri internet vyuzivaji a umi se v nem orientovat. Doba kdy se na internetu dala prodat sebevetsi blbost za sebe vetsi penize konci a vy to moc dobre vite. Barka se potapi, titanic jde ke dnu... Nastava cas uvolni pozice jinym.