Vlákno názorů k článku Milan Hronec: TakeIT je obranou před Googlem od EduCity - Stačí? --------------- Vážený pane Koláři, žádám tímto o zrušení platnosti smlouvy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 4. 2007 18:11

    EduCity (neregistrovaný)
    Stačí?
    ---------------

    Vážený pane Koláři,

    žádám tímto o zrušení platnosti smlouvy o dílo č. 97266056 ze dne 8.3.2007 na částku ve výši 38 000 Kč plus DPH. Dále žádám o převedení již zaplacené částky na službu adfox, jejíž parametry dále upřesníme.

    S pozdravem,

    ............

    Martin Kolář - INTERNET TRADING s.r.o. wrote:

    > Ano,
    >
    >
    > pošlete mi to emailem s textem žádosti o využití částky na produkt adfox.
    >
    > Děkuji
    >
    > Kolář Martin
  • 16. 4. 2007 17:54

    Šťoural (neregistrovaný)
    Nevím teda, co můžete mít za 38 tis. koupeno, ale když se dívám do TakeIt, tak tam žádné produkty nemáte, tak z čeho by jste chtěl ty prokliky:-)))
  • 13. 4. 2007 13:26

    alan (neregistrovaný)
    ...jěště na jeden faktor jsem zapoměl... tentokrát se to týká webu, na kterém jsou reklamní odkazy umístěné.... takový web dostává také na "frak" z hlediska přívětivosti, relevantnosti odkazů a pod. z pohledu jejich uživatelů... tedy krátkozraká vidina jistých příjmů z otho, že na své weby umístí odkazy josu pozdjěi vykoupeny odlivem dříve spokojených uživatelů... toto je v konečném důsledku nevýhodné úplně pro všechny... pokud tedy jedné straně nejde jen o krátkodobý "vývar" s tím, že pak převlékne kabát...
  • 13. 4. 2007 13:23

    alan (neregistrovaný)
    Ano, a má to další negativní aspkety... od popíraání obecných pravidel přístupnosti webu tedy iživatelské přívětivosti apod... což spolu s ostatními faktory jako že ikdyž někdo proklikne podtžení tak se dostane na jejich stránky, nikoli mé(vaše) a tam ta prezentace přece jen bude vypadat trochu jinak než na vlastním webu, navíc v případě eshopu bezkošíku apod. takže výseldkem může být spíše negativní dojem pro uživatele potenciálního zákazníka... Ono je otázka zda jednou přilákaný a draze zaplacený návštěvník webu (repsektive jen seznámený s webem zjejich stráneky) který je nespokojený je vůbec přínosem, protože pak naštvaný již nepřijde nikdy... tedy si tak jejich klienti spíše platí to, že si odrazují zákazníky... Údaj o prokliku je sám o sobě téměř nevýznamná informace, bez návaznosti na ot, jak uživatel byl při prokliku spokojen, zd ahledal co chtěl apod... když spokojen není a dostal na web placeno oureklamou vyvolá to u něj dojem, že firma (plátce kampaně) je neseriozní... Takže je mi nachytaných "oveček" upřímně líto...
  • 13. 4. 2007 11:27

    Michal  Kankrlík
    Souhlasím, zkusili jsme takeit, zaplatili 38 tis. za kampan na www.educity.cz a nebyl z toho žádný proklik, protože dovedové z IT na jejich firemní kartu zapomněli umístit odkaz na nase stranky :-)

    Jako kompenzaci nám sice nabídli převedení kreditu na adFox, ale snížili nám kredit o 6 tis.

    V naší interní soutěži o největšího sráče ale stále vítezí Mediatel s klikni.cz a zlatymistrankami, kam se hrabe takeit.
  • 12. 4. 2007 21:55

    alan (neregistrovaný)
    Těží jen z lidské neznalosti. Uniká mi podstat proč bych měl platit násobně větší cenu za proklik, který navíc na můj web, tedy to může mou prezentaci u nezanalého uživatele naopak poškodit a ještě za to platit. Vždy je lepší když se uživatel dostane přímo do eshopu než na nějaké duplicitní stránky a z nich teprve někde odkazem do eshopu, což však již zase výrazňe rozmělňuje... Také nevím proč bych měl mít ve své placené reklamě také reklamu těchtoi zlatokopů... Opravdu ukázka toho, že o zákzaníka nejd eani omylem. Ukázka krátkodobé strategie. Proto asi všechy firmy s nimi končí spolupráci.
    Už jen forma prezentace mne jako potenciálního jejich klienta silně odrazuje. Slyším tam samé já, já já... naše firma, my musíme vydělat... vydělá-li klient? to je jedno, než zjistí že ne my budeme mít peníze a pak začneme zase s něčím jiným, to tam cítím... Odhlédlu-li od emocí, i ekonomický kalkul mluví silně proti. A kdyby mně někdo začal lákal tím že "Jsou tam všichni i vy byste měli" tak bych se mu vysmál... Když blbci skáčou ze střechy, musím snad také??? Proboha...:-))) O "relevanci" odkazů ani nemluvě...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).