Těží jen z lidské neznalosti. Uniká mi podstat proč bych měl platit násobně větší cenu za proklik, který navíc na můj web, tedy to může mou prezentaci u nezanalého uživatele naopak poškodit a ještě za to platit. Vždy je lepší když se uživatel dostane přímo do eshopu než na nějaké duplicitní stránky a z nich teprve někde odkazem do eshopu, což však již zase výrazňe rozmělňuje... Také nevím proč bych měl mít ve své placené reklamě také reklamu těchtoi zlatokopů... Opravdu ukázka toho, že o zákzaníka nejd eani omylem. Ukázka krátkodobé strategie. Proto asi všechy firmy s nimi končí spolupráci.
Už jen forma prezentace mne jako potenciálního jejich klienta silně odrazuje. Slyším tam samé já, já já... naše firma, my musíme vydělat... vydělá-li klient? to je jedno, než zjistí že ne my budeme mít peníze a pak začneme zase s něčím jiným, to tam cítím... Odhlédlu-li od emocí, i ekonomický kalkul mluví silně proti. A kdyby mně někdo začal lákal tím že "Jsou tam všichni i vy byste měli" tak bych se mu vysmál... Když blbci skáčou ze střechy, musím snad také??? Proboha...:-))) O "relevanci" odkazů ani nemluvě...
Souhlasím, zkusili jsme takeit, zaplatili 38 tis. za kampan na www.educity.cz a nebyl z toho žádný proklik, protože dovedové z IT na jejich firemní kartu zapomněli umístit odkaz na nase stranky :-)
Jako kompenzaci nám sice nabídli převedení kreditu na adFox, ale snížili nám kredit o 6 tis.
V naší interní soutěži o největšího sráče ale stále vítezí Mediatel s klikni.cz a zlatymistrankami, kam se hrabe takeit.
Ano, a má to další negativní aspkety... od popíraání obecných pravidel přístupnosti webu tedy iživatelské přívětivosti apod... což spolu s ostatními faktory jako že ikdyž někdo proklikne podtžení tak se dostane na jejich stránky, nikoli mé(vaše) a tam ta prezentace přece jen bude vypadat trochu jinak než na vlastním webu, navíc v případě eshopu bezkošíku apod. takže výseldkem může být spíše negativní dojem pro uživatele potenciálního zákazníka... Ono je otázka zda jednou přilákaný a draze zaplacený návštěvník webu (repsektive jen seznámený s webem zjejich stráneky) který je nespokojený je vůbec přínosem, protože pak naštvaný již nepřijde nikdy... tedy si tak jejich klienti spíše platí to, že si odrazují zákazníky... Údaj o prokliku je sám o sobě téměř nevýznamná informace, bez návaznosti na ot, jak uživatel byl při prokliku spokojen, zd ahledal co chtěl apod... když spokojen není a dostal na web placeno oureklamou vyvolá to u něj dojem, že firma (plátce kampaně) je neseriozní... Takže je mi nachytaných "oveček" upřímně líto...
...jěště na jeden faktor jsem zapoměl... tentokrát se to týká webu, na kterém jsou reklamní odkazy umístěné.... takový web dostává také na "frak" z hlediska přívětivosti, relevantnosti odkazů a pod. z pohledu jejich uživatelů... tedy krátkozraká vidina jistých příjmů z otho, že na své weby umístí odkazy josu pozdjěi vykoupeny odlivem dříve spokojených uživatelů... toto je v konečném důsledku nevýhodné úplně pro všechny... pokud tedy jedné straně nejde jen o krátkodobý "vývar" s tím, že pak převlékne kabát...
žádám tímto o zrušení platnosti smlouvy o dílo č. 97266056 ze dne 8.3.2007 na částku ve výši 38 000 Kč plus DPH. Dále žádám o převedení již zaplacené částky na službu adfox, jejíž parametry dále upřesníme.
S pozdravem,
............
Martin Kolář - INTERNET TRADING s.r.o. wrote:
> Ano,
>
>
> pošlete mi to emailem s textem žádosti o využití částky na produkt adfox.
>
> Děkuji
>
> Kolář Martin