Pane Hronče, vysvětlujete uspokojivě první, nikoli však druhou výhradu. Pokud znáte tvorbu finančního plánu ve své firmě, můžete snadno přehlédnout, že větší společnosti rozpočtují své reklamní výdaje (náklady) značně velkoryse a korekci provádějí zpravidla s ročním cyklem.
možná jste v článku přehlédl
"Tato data se zatím pro jednotlivé klienty ukládají, ale výstupy nemáme, statistiky programujeme." a "Každopádně další fáze projektu počítá s kompletními statistikami pro klienty, zatím je ale nemáme hotové."
nebo je to spíš o tom že " každý slyší jen to co slyšet chce " ?
rozuměj čte
Tak sem se dlouho nepobavil..
marketingový "guru" nám ukázal, že věci jako statistiky, konverzní poměr a vůbec opodstatněnost investic do inzerce a ROI není třeba řešit :-D
Ad většina firem si to zjistí sama.. Mám pro Vás novinku.. drtivá většina nezjistí, čím větší firma, tím větší pravděpodobnost že ne. Vychrlí reklamní rozpočet a pak živí půl ITradingu :-) Kdyby to radši dali na chudé :-)