Tak sem se dlouho nepobavil..
marketingový "guru" nám ukázal, že věci jako statistiky, konverzní poměr a vůbec opodstatněnost investic do inzerce a ROI není třeba řešit :-D
Ad většina firem si to zjistí sama.. Mám pro Vás novinku.. drtivá většina nezjistí, čím větší firma, tím větší pravděpodobnost že ne. Vychrlí reklamní rozpočet a pak živí půl ITradingu :-) Kdyby to radši dali na chudé :-)
možná jste v článku přehlédl
"Tato data se zatím pro jednotlivé klienty ukládají, ale výstupy nemáme, statistiky programujeme." a "Každopádně další fáze projektu počítá s kompletními statistikami pro klienty, zatím je ale nemáme hotové."
nebo je to spíš o tom že " každý slyší jen to co slyšet chce " ?
rozuměj čte
Pane Hronče, vysvětlujete uspokojivě první, nikoli však druhou výhradu. Pokud znáte tvorbu finančního plánu ve své firmě, můžete snadno přehlédnout, že větší společnosti rozpočtují své reklamní výdaje (náklady) značně velkoryse a korekci provádějí zpravidla s ročním cyklem.