Názory k článku Milan Polák, Lukáš Uhl (ZOOT): Českost je to, co ZOOT odlišuje od konkurence

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 7. 2020 0:11

    TDS

    Chápu, že ženský mají potřebu pořád dokola utrácet, ale když vidím jak třeba některé kolegyně řeší neustále objednávky, vratky, nesedící velikosti i u jedné značky, tak v konečném důsledky Zoot a podobné obchody nepřinášejí žádné ulehčení, spíš naopak. To už je časově lepší si 1x měsíčně zajet do nějakého obchodního centra, pokoupit tam i další věci na jednom místě, všechno si rovnou vyzkoušet a je hotovo. Cenově to vyjde většinou stejně lépe, než předražený Zoot a nemusím na nic čekat, nic vracet.
    Eshopy s oděvy atd. mají smysl u jednotlivých značek / obchodníků, ale tady ty nabízející všechno možné i nemožné a ještě draho nechápu. Ale asi je to cool si to v pracovní době naklepat v mobilu, když jsou rádoby slevy než věnovat tomu čas jindy normálně v obchodě.
    Jinak ze Zootu mám pár triček, které jsem dostal, a za tu cenu je to podprůměrná kvalita a i u jejich produktů je velikost i u hloupých triček různá....
    Zajímalo by mě, kolik už do toho zahučelo celkem peněz a jestli se to vůbec může vrátit. Ale asi když se to přetočí přes insolvenci apod., je možné všechno.... i hraní si na velký eshop, který každého půl roku je buď před zavřením nebo dělá zase znovu nějaké velké změny. Divím se, že lidi ještě baví tam vůbec nakupovat.

  • 2. 7. 2020 9:33

    Roman P.

    Chápej, že na něco ty pipinky, nakupující každý předražený hadřík jen proto, že je údajně značkový, musí nalákat. Přece jim nebudou říkat, že jsou pořád v pytli, když byli před třičtvrtě rokem v insolvenci s dluhy přes 700 mega.

    Zoot je vytunelovaná skořápka, kterou se Natland snaží prorazit na trhu. Musí tedy generovat takovéto rozhovory s rádoby úspěšnými manažery rádoby úspěšných eshopů.

    V jiném článku o Zoot marketplace zde na Lupě mě pobavily dvě věci:
    1) V cestě od dodavatele k zákazníkovi stojí ještě 2 další (zoot + výdejna-partner), kteří se chtějí přiživit. Už z toho zřejmé, že pro zákazníka tohle není dobrá volba.

    2) Cituji: "Když si na ZOOTu objednáte šaty z našeho skladu a jedno tričko od našeho partnera, tak my vše zkompletujeme u nás a vám zašleme v jedné zásilce z našeho skladu."
    Jinými slovy: Balík k Vám pocestuje tak pomalu, jak pomalé je dodání toho nejpomalejšího z objednaných výrobků.
    I malé e-shopy dnes ví, že zásilku je lepší rozdělit a poslat ji nadvakrát.

    I já nakupuju oblečení na e-shopu, ale u ověřených a stále stejných prodejců:
    1) Vím, jakou velikost mám chtít (mám odzkoušeno z minulých nákupů)
    2) Vím, jak co nejjednodušeji zboží vrátit nebo jak reklamovat
    3) Nakupuju-li častěji, získávám bonusy, které utratím příště

    Zoot k tomu nepotřebuji.

  • 3. 7. 2020 12:35

    ROOOO

    Trošku jste si zapřeháněl, koncept asi může normálně fungovat, co absolutně nechápu je šíře sortimentu, teď jsem kupoval po třetí stejné rifle na Zelando a měl jsem problém, že jsem nešel přes kód nebo přesný název a nemohl jsem se probít hordama podobných v mé etrémní výšce, málem jsem koupil další jiné. Když jsem chtěl v Zootu tak nejenom že je neměli v mé velikosti NIC, já bych si nevybral ani v těch hitovejch velikostech 34/36 apod. Prostě krátce "nic tam nemaj". To mi nevadí u výrobce. Tašky RADIMs mají 5ks modelů a už jsem tam koupil 2x, ale shop jako je Zoot musí mít 200 pánských modelů riflí v 25 velikostech. Není rok 2004.

  • 20. 8. 2020 18:30

    bez přezdívky

    Dobrý den,

    ten začátek je zbytečně takový hejtovačně štiplavý. Ale chápu, jsme na českém internetu, tak by to bez toho byla nuda.

    Pokusím se z pozice CEO ZOOT odpovědět na vaše dotazy:

    Váš dotaz 1) "Přiživit" je silné slovo. A každá naše partnerská výdejna má samozřejmě za vydání zásilky odměnu. Ale tak tu bychom zaplatili PPL nebo kurýrní službě.

    Má odpověď: Pokud znáte formu, jak dopravit k zákazníkovi zboží zadarmo, aby se na tom někdo nepřiživil, tak tuto informaci od vás velmi ocením.
    Výhodou je, oproti kurýrní službě, že si zákazník může bez placení předem věci vyzkoušet. To mnoha vyhovuje a je to docela hezká služba, ne?

    Váš dotaz 2) Cituji: "Když si na ZOOTu objednáte šaty z našeho skladu a jedno tričko od našeho partnera, tak my vše zkompletujeme u nás a vám zašleme v jedné zásilce z našeho skladu." Jinými slovy: Balík k Vám pocestuje tak pomalu, jak pomalé je dodání toho nejpomalejšího z objednaných výrobků. I malé e-shopy dnes ví, že zásilku je lepší rozdělit a poslat ji nadvakrát.

    Má odpověď: No a my si dělali průzkum a většinu zákazníků naopak štvalo, že by k nim kurýr musel přijet třeba 4x kvůli vlastně jedné objednávce. Oni by 4x museli na výdejnu nebo čekat doma. Otrava, ne?
    A tak jsme se vydali jinou cestou - zkompletujeme u nás a pošleme jako jednu zásilku k zákazníkovi. On přebere na jeden zátah, vyzkouší a vezme si, co mu sedí a chce. Super, ne? :) A partnery přidáváme jen české, u kterých máme záruku toho, že se dodání prodlouží max o D+1. A to nám také vyšlo z dotazníku, zda by to zákazníci akceptovali.

    Jsme tu úplně noví lidé a zkusíme zabojovat. A vy nás zkuste podpořit, ať třeba společně můžeme být pyšní na to, že tady máme skvělého módního hráče, co nakope zadek těm obrům ze zahraničí. Mějte se fajn a díky za vaši zpětnou vazbu

    Milan Polák, ZOOT

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).