Vlákno názorů k článku Milion pro český Internet od David Špinar - No, úplný virový marketing v té čisté podobě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2003 8:54

    David Špinar (neregistrovaný)
    No, úplný virový marketing v té čisté podobě to určitě není. Nicméně některé aspekty "virovosti" zde určitě jsou. Není to totiž standardní soutěž, ve které soutěží každý sám ve skrytu doma a těší se na možnou (či spíše nemožnou výhru). Tady se lidé snaží, aby jejich angažovanost byla co nejvíce "vidět" a tudíž poslali na iDnes co nejvíce lidí. A tím se vlastně ona hra rozšiřuje dál a dál, protože kdo by nechtěl vyhrát, že. :-)
  • 22. 5. 2003 7:44

    David Bubenicek (neregistrovaný)
    No nevim jestli se to da spravne zaradit do viralni skatulky. V podstate to je jenom vizualni reklama, dost podobna affiliate marketingu s tim rozdilem ze za ni neni v podstate vubec nic. Viralni marketing ma podle mne trosku jine kriteria a hlavne je zameren na koncove uzivatele, kteri tu zpravu rozsiruji a ne webmasteri, kteri kteri daji na svou sajtu banner nebo neco podobneho.

    Tudiz, jenom dalsi trosku jinak pojata kampan.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).