Podívejte se na http://www.iol.cz/ - zjisíte, že to je prezentace Českého Telecomu a o IOL tam není nikde ani zmínka (jenom v menu v názvu některých služeb)
Žádný IOL jako samostatný subjekt neexistuje a pokud vím ani nikdy neexistoval. Podívejte se do obchodního rejstříku.
Pokud by to byly dva ruzne subjekty (jako Eurotel a CTc nebo donedavna T-Com a T-Online v Nemecku), tak proc ne. Nicmene IOL je tezko neco jineho nez brand :-)
Nemelo by se tu presneji mluvit o CTc a IOL? CTc vystupuje na ceskem trhu jen jako tranzit (pokud mluvime o datech) ne jako poskytovatel, to je IOL, to bychom mohli take zahrnout jako sluzby CTc i Eurotel Data Nonstop/Expres ktere jim provozuje Eurotel. CTc tyto sluzby ovlivnuje (primo i neprimo) ale neposkytuje.
Aha, ano s tim se da souhlasit. Nicmene pozor na to tvrzeni, neni IP konektivita jako IP konektivita a CTc neni v CR ten, kdo ma nejtlustejsi upstream :-)
no dobře, řeknu to jinak. ČTc má potenciál nakupovat konektivitu nejlevněji díky své velikosti, síle, vztahům atd.
Samozřejmě, že stejně jako auta nakupoval ČTc o 20% dráž než každý druhý malopodnikatel, protože si jistý manažer mastil kapsu, tak je klidně možné, že i internet nakupují dráž než ferda vonásek z horní dolní dolní.
Nicméně pakliže si tu firmu koupí někdo jiný jak jsem psal, potom bude mít jistě jediný zájem - vydělat, a bude-li to zahraniční firma, tak zde budou tak přísné kontroly, že "rozkrádání socialistického majetku" bude těžko proveditelné a potom můj příspěvek platí
jojo, lidi jako míla, kteří makají zadarmo pro blaho ostatních by měli být prohlášeni za svaté, měly by se jim stavět sochy, a až dosáhnout potřebného věku, měli by být zvoleny presidenty.
Jinak k otázce - imho má Telecom šanci, tahle firma nakupuje konektivitu nejlevněji v ČR, má v každé domácnosti kabel "zadarmo", respektive platí se využíváním jiných služeb atd. Nemyslím si ale, že by měli šanci jako "český telecom". Tohle jméno už získalo takovou reputaci, že si velká část lidí koupí raději cokoliv jiného, méně kvalitního a dražšího, než aby se jim podvolili.
Nicméně když se prodají, nový majitel změní jméno a udělá od začátku pár vstřícných kroků, získá okamžitě fanoušky.