Osmdesát pět milionů korun určených pro letošní veřejnou informační kampaň o digitálním televizním vysílání už má svého majitele. Respektive zástupci Ministerstva informatiky již vybrali z šesti uchazečů o realizaci kampaně jediného vítěze, který by měl už na přelomu září a října spustit celostátní kampaň o digitální televizi. Název firmy zatím sdělit nemůžeme, budeme ho vědět začátkem příštího týdne,
řekl serveru DigiZone.cz národní koordinátor digitalizace Zdeněk Duspiva.
První fáze kampaně proběhne ve dvou vlnách: v říjnu až listopadu a poté v únoru až březnu příštího roku. Zaměří se na celostátní média, především noviny, časopisy a rádia. Cílem je představit televizním divákům výhody digitálního vysílání a vysvětlit jim, proč skončí analogová zemská televize. Kampaň ale musí dodržet podmínku technologické neutrality, což znamená, že nesmí zvýhodňovat zemské digitální vysílání před jinými platformami: satelitem, kabelovou televizí a IPTV.