... které jsou jedny největších na světě a točí velké peníze, ale na rozdíl od Facebooku či Googlu nikoho nezajímají.
Je vidět, že autor je novinář, což dnes je vpodstatě šoubyznys.
Není moc důležité jestli firma vydělává, čili prodává produktu, které lidé zřejmě považují za užitečné, ale to jestli se o ni někdo zajímá. Ovšem kdo? Skutečně IBM nebo MS nikoho nezajímají nebo nezajímají jenom svět ve kterém žije autor?
Vzal jste mi to z klávesnice... on opravdu Facebook někoho zajímá?
Pravda, na Lupě jsou obden statě typu
"Facebook - revoluce, na obrázcích mohou být nápisy, co to znamená pro globální trh s reklamou?"
"Facebook - epic fail, na zeď stránky označené jako firemní 2. stupně nelze podle nových pravidel vkládat texty s kurzívou, zhroutí se business světových automobilek?"
Upřímně, koho _toto_ zajímá, a co to ve skutečnosti ovlivní?
Vždyť je to jenom obdoba článků víkendových magazínů "Červené víno je zdravé" v sudé a "Červené víno způsobuje rakovinu" v liché týdny...
>> Není moc důležité jestli firma vydělává, čili prodává produktu, které lidé zřejmě považují za užitečné, ale to jestli se o ni někdo zajímá. Ovšem kdo? Skutečně IBM nebo MS nikoho nezajímají nebo nezajímají jenom svět ve kterém žije autor?
Dobry den,
tak vzdy mate firmy, ktere se prave hreji v zari reflektoru a medii. IBM a Microsoft mezi ne momentalne nepatri, Google a Facebook ano. To je jedine, co jsem tim chtel rici. :)