Hmmm, už pár let se jim výhýbám a nechci s nimi mít nic společného a je vidět, že vše zůstalo při starém - oni umí zákazníky jen natěšit a zklamat a naivně si myslí, že zákazník to skousne a koupí něco jiného, nejlépe dražšího... Jestli můžu radit, tak mironetu se všichni vyhněte obloukem...
Přesně tak. Televize dokáže vhodným střihem vytvořit jakýkoliv závěr byť by byl i opačný od skutečnosti. Zkušenost s "Redaktoři ČT". Chce to dělat závěry až z informací od všech dotčených stran a ne jen co pustí televize :-(.
Jenže v tomhle případě milý mironet má taky máslo na hlavě. Měli uznat chybu -- klamavá reklama to teda jako je -- a nevymlouvat se, že to obchodním myslel tak a tak a že vlastně oni stále mají notebook za 8tis i když vlastně to není .... :-(
Upřímně čekáte u televize, která se kvalitou obsahu zaměřuje na stádo, solidní reportáže?
Nedejbože kvalitní s rozebrání problematiky o věcech okolo IT?
A co s tim maji spolecne "veci okolo IT?" Tady jde o poruseni zakonnych podminek pro prodej zbozi. Kdyby to byly auta, taky byste v reportazi nepotreboval rozebirat "veci okolo aut", nebo ano?
tak pokud jouda pojede po tomhle bodě zákona tak do skonání světa nic jiného nebude dělat. Není týdne abych narazil na všechno zboží z letáku při nákupu v některé ze sámošek, jedno zda spar nebo kaufland. Vždy je něco co nemají.
tak nejak. Chapu-li to dobre, mel Mironet pri poklesu skladovych zasob toho konkretniho notebooku okamzite nechat vsechny billboardy prelepit, aby bylo vsechno v poradku :-ooo
Hm, myslim ze az pujdu priste do kina (kde na plakatech inzeruji co vsechno hraji) na nejaky trhak a oni uz nebudou mit listky, zavolam do TV NOVA ze jde o klamavou reklamu (chci zbozi/sluzbu, a oni mi ho, darebaci, nechteji dodat)
Myslím že dost přeskakujete děj Vy ani Tv Nova nemáte právo rozhodovat o tom kdo porušil zákon, od toho jsou státem dané instituce .
Ta TV odvysílala svůj subjektivní podhled na věc , který vznesl podezření že dosšlo k porušení předpisů na ochranu spotřebitele. Tedy že dotyčná firma inzerovala zboží které neměla , nebo neměla za tu cenu.
Pokud by tomu opravdu tak bylo , nebude problém v účetnicvý té dané firmy dohledat jestli se tam to zboží se skutečně objevovalo. Je pak na soudu aby posoudil jak, kdo a čím a s jakými důsledky se čeho dopustil.
Ano to je možné. Je to nejen možné ale prostě normální.
Normální ve spoutě jiných odvětvi, dodavatel to dá za jinou cenu > prodává se to zajinou cenu > nebo jako mají dělat charitu?
Pokud někdo má důvodné podezření z klamání spotřebytele , přece mu nic nebrání jít do právního sporu? Tam by se prokázalo jestli to zboží bylo \ nebo nebylo fiktivní a tedy kdo to z toho udělal bulvární správu
Dle meho nazoru se jedna o jasny podvod (klamava reklama na zbozi jez nema a nikdy nemel vice nez 1 kus). Je to stejny pripad jako reklama hypermarketu na obrovske slevy zbozi, ktereho jsou 3ks na republiku
Vychazim z toho, ze:
1) HP530 je stary model ktery se jiz dost dlouho (vice nez pul roku) nedodava, pochybuji ze by Mironet nekde zajistil dodavku.
2) Pri marzich beznych v IT neni mozne dodavat za cenu o 20% nizsi nez ostatni.
Mironet měl tři týdny notebook běžně na skladě, pak ho vyprodal (týden ho neměl) a pak ho zase měl.
Mironet perfektně ukázal ve svém zveřejnění skutečností, jak to všechno bylo a že snahou Nova bylo za každou cenu ukázat na něco, co vlastně ani neexistuje, jen aby měla zajímavou reportáž.
Já osobně si myslím, že Nova hodně přestřelila a také v tom určitě hrál svojí roli konkurenční boj, tím myslím to, že na Mironet poštval televizi někdo z A...! Mironet jim šlape na paty a oni se vztekají... :)
Já osobně si myslím, že Nova hodně přestřelila a také v tom určitě hrál svojí roli konkurenční boj, tím myslím to, že na Mironet poštval televizi někdo z A...! Mironet jim šlape na paty a oni se vztekají... :)
hh me to prijde jako super reklama:) zadara do TV, hlavni zpravy:) a jeslti Vas lidi trapi NTB, kterej neni na sklade, tak se v zivote asi hodne nudite:)
Ráda bych všechny varovala před koupí v Mironetu. Máme od loňských Vánoc od nich dva počítače, kupované jako komplet i se SW (á za 30 tis)a je to neustále poruchové a problematické. Nyní již odmítají převzít zodpovědnost, kroutí se a vymlouvají. Nejednají jako seriozní obchodníci!Dívejte si na ně pozor!
Doporučuji upozronit je na povinnosti, které mají ze zákona a nenechat se odbýt. Měl jsem stejný problém (viz. níže). Budou se cukat, budou neochotní, ale pokud prokážete znalost zákona (oni ji totiž nemají), měla byste "vyhrát" pokud se ty minuty na telefonu a nervy dají pokládat za výhru.
Podmínky reklamace se vztahují na všechny stejně, ať na prodejce počítačů nebo dodavatele v automobilovém průmyslu...
Mironet je nejneserioznější obchod, se kterým jsem dosud měl co do činění.
Pokud objednané zboží skutečně mají, tak není problém. Ten nastává (a velký) pokud se zbožím není něco v pořádku. Reklamace u Mironetu je něco neskutečného.
Notebook Asus s oper. systémém:
dodán bez OS, reklamace se táhla, i přes zaručované řešení s Asusem do 4 pracovních dní, přes dva týdny s výsledkem ZPŮSOBENO UŽIVATELEM!!! Proboha, ten notebook nikdy nebyl zapnut...
Za dva týdny opět problém s OS - hláška poškozeného bootovacího souboru. 4 dny trvalo, než paní, která reklamaci přijala, ji předala reklamačnímu oddělení (i přes každodenní dotazy). Relamační odd. nemá snad ani základní znalosti zákona, technik reklamace řeší tak, aby je měl z krku. Doslova řekli: Pokud je to chyba software, automaticky považujem za chybu uživatele... Po třech týdnech a mnoha provolaných minutách vyřešeno jako chyba software, po upozornění na zákonné povinnosti prodávajícího uznáno jako záruční oprava.
Komunikoval jsem s 5 zaměstnanci Mironetu, čtyři bych okamžitě propustil, jako absolutně nekompetentní.
Navíc bych doporučil školení na řešení reklamací.