Hmmm, už pár let se jim výhýbám a nechci s nimi mít nic společného a je vidět, že vše zůstalo při starém - oni umí zákazníky jen natěšit a zklamat a naivně si myslí, že zákazník to skousne a koupí něco jiného, nejlépe dražšího... Jestli můžu radit, tak mironetu se všichni vyhněte obloukem...
Přesně tak. Televize dokáže vhodným střihem vytvořit jakýkoliv závěr byť by byl i opačný od skutečnosti. Zkušenost s "Redaktoři ČT". Chce to dělat závěry až z informací od všech dotčených stran a ne jen co pustí televize :-(.
Jenže v tomhle případě milý mironet má taky máslo na hlavě. Měli uznat chybu -- klamavá reklama to teda jako je -- a nevymlouvat se, že to obchodním myslel tak a tak a že vlastně oni stále mají notebook za 8tis i když vlastně to není .... :-(