Vlákno názorů k článku Miroslav Uďan (Shoptet): Proč jsme se museli stáhnout z Brazílie od wsh - simplia: "Aktuálně bohužel přijímáme eshopy pouze na základě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2015 9:28

    wsh (neregistrovaný)

    simplia: "Aktuálně bohužel přijímáme eshopy pouze na základě pozvánky. Zájem o naše řešení je velký, takže musíme tímto způsobem regulovat přísun nových klientů. Pokud chcete získat pozvánku, můžete se registrovat k odběru novinek. Pozvánky rozesíláme registrovaným odběratelům náhodně na základě pravidelného losování."

    U Shoptetu si založím eshop zdarma, vyzkouším a rozhodnu se. Tady u těch se přihlásím na spamlist a budu se radovat jak malé dítě, když mi dovolí aspoň zjistit, co jejich řešení umí. To určitě.

  • 29. 5. 2015 9:00

    kobl (neregistrovaný)

    Pred x lety jsem vybiral mezi shoptet a simplia. Jsem opravdu velice rad, ze jsem zvolil simplii. To co shoptet pres PR clanky vitezoslavne oznamuje jako nejnarocnejsi programatorskou praci s vyvojem x mesicu, tam bylo jiz pred 3rokama (konkretne ta pokladna). Hromadny tisk dokladu atd vse od zacatku...

    Timto bych tedy velice rad podekoval simplia.cz a kazdemu muzu doporucit tyto pany,

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).