Prosím te, taky je v článku na 30minut že Heureka má denne 70tisíc uživatelů a dle Netmonitoru je to neco kolem 30 tisíc!! Lidem z Mitonu nevěřit ani noc mezi očima :-) On ten blbec bude veřejně lhát i když je lehce dohledatelné že kecá! Nedivil bych se kdyby měli obrat 30M, nevíte kde se to dá dohledat? :-)
Rozdíl mezi měřením NetMonitor a Google Analytics je 40 tisíc? to je sakra velký rozdíl :-) takže tady někdo hodně kecá! Můžete někam vložit printscreen toho vaše google analytics grafu? rád bych to viděl :-)
V NetMonitoru je vidět už ted odhady RUest což jsou většinou ješte větší než nakonec RU skutečně, takže když máte ted RUest kolem 30 tisíc nebude RU 70 tisíc ani kdyby jste se tam všichni podělali :-) ale spíš někde kolem 28tisíc RU denne ... nechápu proč tady veřejně lžete když je pravda tak lehce dohledatelná :-)
A není to jedno? Jestli to v prosinci (špička) bylo 70 tisíc denně a někdo se tím chlubí, ačkoliv průměrně je to 55 tisíc, je přece úplně jedno. Já myslel, že hádky "kdo dočůrá dál, aneb kolik uživatelů k nám chodí" jsou už dávno za námi a skončily v letech 2004-2005, kdy si trh uvědomil, že důležitější je spíš finanční stránka projektu než návštěvnost. Tím, že Heuréka je orientovaná primárně na PPC příjmy je asi i klientům úplně jedno, kolik lidí tam chodí, platí se za proklik a tak bych chápal, že se Mitoni zaměřují spíše na konverzi než na přesné sledování počtu návštěvníků...
Seriózním přístupem mediální firmy na českém internetu je vykazovat čísla svých médií podle reálných uživatelů (RU), popřípadě RUest, NetMonitoru. Jiná praxe, například používání dat z Google Analytics nebo ukazatele návštěv (Visits) místo RU nutně vyvolává dojem, že důvodem je vytváření dojmu o větší úspěšnosti projektu, než by odpovídalo obvyklému pohledu na věc prostřednitvím dat NetMonitoru. Že to není právě korektní, není třeba dodávat, to ví všichni, kdo NetMonitor a pravidla SPIRu viděli aspoň zdálky. Spíš jsem překvapen, že to máte zapotřebí.
"volit slova"? spíš nežlete o statistikách, i 40tis je pěkné číslo, nechápu proč máte potřebu nadhodocovat výsledky, to dělejte když budete prodávat heureku Aukru a ne když děláte rozhovor pro internetové médium kde si každý sám ověří že kecáte :-)
Máte velký dar vybudit lidi k činnosti. To cením, mohl byste se tím dobře živit.
Když jsem se předevčírem bavil se Zdendou a dělali jsem těch 30minut tak mě ani nenapadlo, že ty informace budou brány tak dogmaticky. Neznám všechny čísla oddělení Mitonu. Pro příště z toho mám poučení, že radši neříct ani přibližnou hodnotu, když informaci nemám přesně podloženou. Přikládám screen z Analyticsů.
Obrat byl 60M. Až budou účetní uzávěrky, můžete si to ověřit. K té navštěvnosti, každý interpretuje jiná čísla. V NetMonitoru se měří reální uživatatelé a visits. My nejčastěji pracujeme s Google Analytics, protože to jsou nejaktuálnější data a proto byly ve vyjádřeních používány visits, která jsou srovnatelná i s měřením NetMonitoru. Za prosinec to na Heurece dělá průměrně 55 tisíc visits za den, Před Vánoci dosahovala Heureka 70 tisíc visits. Reální uživatelé za prosinec z NetMonitoru ještě nejsou, proto se s tímto číslem špatně pracuje, když sledujete aktuální vývoj. Proto ta rozdílná data.
K tématu Heureky a její návštěvnosti bych napsal jediné. Na NetClubu jsem byl osobně přítomen. Tomáš Matějček uvedl číslo 70 tisíc a upozornil všechny, že je to číslo z Analytics v měsíci prosinci.
Vysvětlil taky proč uvádí toto číslo a ne číslo z NetMonitoru:
- Auditované výsledky z NetMonitoru jsou se značným zpožděním
- Vzhledem k business modelu jsou zajímavější pro Heureku spíš návštěvy než unikátní návštěvy