Rovnou Česko i Polsko. Lavito.cz i stejná značka s koncovkou .pl se pouští vytáhnout peníze z kapes fanoušků masáží, jógy a zdraví. "Dlouhou dobu jsme dělali služby pro český trh, ale časem jsme zjistili, že naše ambice jsou větší. Když dnes rozjíždíme nový projekt, tak se na něj díváme už v kontextu minimálně Evropy," říká Tomáš Matějček z Mitonu.
Po roce pilotního projektu spustil patnáctičlenný tým službu zaměřenou především na mobilní telefony. Podobně jako Restu se snaží odstranit nutnost telefonovat při rezervaci. Mobil ale využívá jinak.
"Lavito je koncipované tak, aby si na něm i ten, kdo má jen málo času, mohl kdykoli rezervovat například nejbližší saunu nebo holiče, který má právě volno. Naším cílem je, aby zákazníci měli přehled o kapacitě a dostupnosti každého poskytovatele služeb," říká Petr Bartoš, který už stál i v pozadí DámeJídla nebo Slevomatu.
Kromě zahraniční expanze se už firma zaměřuje na nové technologie, které mají posunout její projekty anebo i objevit nové možnosti. "Nový internet bude v deep learningu a velkých datech, které se dají využít v e-commerce nebo třeba ve službách jako je Twisto. To jsou nové příležitosti, které přijdou," dodává.
"Baví nás stavět firmy úplně od začátku. Stále hledáme nové příležitosti a také talentované, pracovité lidi, kteří něco umí a mají chuť podílet se na projektech, které mění zavedená pravidla a nabízejí zákazníkům služby a zboží pohodlněji, výhodněji, s výbornou péčí, “ říká Tomáš Matějček, jeden ze šestice současných partnerů Mitonu.