Díky za odpověď. Mimochodem já jsem myslel těch 20-40 tisíc jakože zbyde Vám dvěma dohromady.... Takže 10-20 tisíc na jednoho :-)
Mimochodem, chválím za slovenskou verzi, je pouze málo českých eshopů, které mají i sk verzi, je to rozhodně "přizpůsobení zákazníkovi/zákaznici" v tom pravém slova smyslu.
Ještě, abych byl konstruktovní, tak možná co by Vám velmi mohlo udržet zákazníky by byla následující funkcionalita:
Pravidelné zasílání musli na základě předem definovaných potřeb zákazníka... Trošku to rozvedu....
Např. jsem sportovec, vím, že denně snídám a chci každý den 150g musli.... vím, že snídám 7x denně takže by mne mohla chodit pravidelná zásilka (něco jako předplatné :-)) musli tak, abych měl zajištěno jak se říká pravidelné zásobování... Před každou zásilkou by mne došla verifikační SMS,
"Vážený zákazníku, zítra Vám bude expedována následující pravidelná zásilka: XY gramů výrobku YZ". Pokud nesouhlasíte, můžete objednávku pozastavit v eshopu nebo na tel. XXXXXXXXX.
Prostě pokud zákazníci jsou pravidelnými konzumenty, možná by to někdo mohl docenit. S tím, že tímto by sice princip mixit trošku pozbýval smyslu (namixuj si sám...) Ale dalo by se to řešit tak, že bych ještě před expedováním zásilky si ten svůj mix vybral, případně, pokud by se mne nechtělo, tak bych mohl mít možnosti:
- nejoblíbenější kombinace (tedy s největší četností objednávek)
- překvapení (vybrat náhodně - zkrátka fce random() )
- stejně jako minule (prostě by se moje monulá objednávka zkopírovala)
- podle některé mé historické objednávky
Takže tohle mne napadlo, že by mohlo zákazníky udrřovat v pravidelném kontaktu, věděli by že eshop na ně "myslí" a pouze by vždy den před expedicí upřesnili jaký obsah má mít zásilka.....
Tak to jen tak co mne při ranní kávě napadlo... A přeju moc úspěchů!
A hlavně si zachovejte vstřícný přístup z zákazníkům, protože dlouhodobě tímto můžete jenom těžit a zákazníci Vám budou jiště pomáhat, co zlepšit, tudíž v podststatě ušetříte za nějaké rádoby marketingové specialisty :-)
Myslím totiž, že nejlepším specialistou na markenting je přeci sám zákazník :-)
S pozdravem
Tomáš Ruprecht, Brno
Pravdou je, že naší hlavní cílovou skupinou jsou lifestyly a média pro ženy, kde máme i více kontaktů a možností ukázat se. Lupa, E15 apod. jsou spíše odborně založené a na náš business hledí z jiné strany.
Obecně vzato, s naším omezeným rozpočtem a low cost marketingem je jisté, že i po roce o nás davy lidí neví. Na druhou stranu - návratnost několikamilionové kampaně je v tomto segmentu diskutabilní. Čili nezbývá, než si krůčky od zmínky na blogu k TV a outdoor reklamě vyšlapat postupně a snažit se hlavně o kanál "word of mouth" (který je ve finále asi nejefektivnější a zároveň nejsložitější na vynaložené úsilí :)
no tak to nevim, treba ja se o nich dozvedel poprve az minuly tyden v E15 (takze mozna by panove mohli cilit vice i na lidi co se zivi hlavou a k tomu sportuji, nebot i takovi lide se vetsinou udrzuji fit), sel jsem na web, ale zatim nic neobjednal, ale je pravda ze o tom minimalne uvazuju, obcas jim takovy ty Emco express ovesny kase, ktery stoji 260g kolem 35-40kc, takze kdyz tady nabizeji 750g za 149kc, tak to neni zas tak o moc drazsi, otazka je jestli bych opravdu poznal nejak vyrazne lepsi chut :)
uz to jede jak ma. Jinak kpoval jse, tyto mixy v de a zkusim u vas. Jen bych uvital, abych si mohl na uvod preklikavat zaklad, aniz bych mujsel vzdy ten minuly dat pry, proste by se to bud prepsalo nebo nabidlo zmenu. Dale je tam malo informaci o slozeni, tedy nejen nutricni hodnoty, ale urcite i dalsi slozky by se pro spravne namiixovani hodily.
Jinak tam mate hotove mixy a napr. Pro deti ma nejvetsi hodnotu tuku ;) coz nevim zda je uplne spravne. A s ohledem na absenci bilkovin a prevahu sacharidu nevim zda jsou obecne tyto mixy vhodne mimo snidani a pripadnou stravu pred mensim vykonem na jen takovu pojidani.
Kazdopadne zkusim a uvidim.
Mrkla jsem na mixit někdy letos v březnu (po zmínce jednoho spokojeného zákazníka na twitteru) a od té doby jsem už třikrát objednala a pokaždé k již hotovým směsím přidávám i jednu nebo dvě vlastní. Rozhodně fandím a teším se třeba na lžičky, nebo misky - co vy na to? Třeba.. no .. ehm.. se slevou pro stálé zákazníky? Btw ten "cestovatelský" tubus je BOMBA!
Fakt pěkný projekt konečně po delší době. Má to tah na branku a takový ten feel který by měl každý úspěšný web mít. Říkam tomu jedndouše radost z prohlížení a proklikávání stránky :-).
Musli sice moc nemusim ale tohle dává jednoznačně smysl a jsem rád, že už i v ČR se najdou lidi co jsou ochotní si připlatit za kvalitu a nesjíždějí Lidl letáky. Držim palce
...a totiž: skoro vůbec nevycházíte vstříc těm, kdo nechroustají obilí. Nechci povinný cereální základ, chci suchou zobací směs - nějaké oříšky, nějaké to kafe v čokoládě, slunečnicová a dýňová semínka. Možná navrch mandle v karamelu, griliášové hrudky nebo marshmallow. Otruby si můžete nechat, aspoň je nebudu muset vybírat. :-)
No tak já tedy nevím, ale článek jsem četl pozorně a je tam přeci zmínka o těch 4 brogádnících, kteří mají 100 Kč (předpokládám hrubého na hodinu), k tomu tj. 16 000 Kč plus sociální a zdravotní jako náklad na jednoho pracovníka. Zaokrouhleme to na 20 000 Kč, tj. 80 000 Kč za měsíc.
No a dále tam jsou určitě nějaké další náklady, třeba se pánové vyjádří :-)
Každopádně osobně si tipuju, že z obratu 400 000 (který je asi reálný dle Vašeho logického výpočtu) budou mít zisk né 200 000 Kč, ale že marže bude mnohem menší.
Tipovat bych to na 100 000 Kč. Tj. 80 000 brigádníci, plus další náklady, nedivil bych se, kdyby zbylo tak 20 - 40 tisíc a to nejsme na jednoho vlastníka firmy ani na průměrné mzdě.....
Navíc tuším že pánové psali že 50% ze zisku dávají na marketingové nástroje....
Mimochodem - ráno jsem zkoušel tu aplikaci na mixit.cz a je to výborné - web jde rovnou k věci - žádné zbytečné mezikroky a ta JEDNODUCHOST obrovským způsobem může přilákat právě lidi, kteří nejsou ajťáci a kteří chtěji aby jim ESHOP skutečně ZJEDNODUŠIL nákup :-)
Jinak pánové tímto způsobem prokázali platnost výroku:
V JEDNODUCHOSTI JE SÍLA (v tomto případě tržní :-)
Je videt, ze jste nejspis nepodnikal. Z tech 200tisic odectete platy brigadniku a naklady na provoz a zbude vam hodne pod 100tisic. Nasledne tu castku rozdelte na dve casti a odectete dane.
Pokud si tim majitele momentalne prijdou kazdy na 30mesicne, tak se jedna o castku naprosto smesnou.
Nehlede na to, ze 100% marze tam nejspis nebude.
Po dlouhe dobe projekt, ktery se mi velmi libi a preju mnoho uspechu.
Zajímavý nápad. Občas by to na stránkách chtělo doladit češtinu, například v sekci Otázky:
co máte nejraději a nikde nenajdete
odbednávek
u dárkových poukázek:
obdarujte >jí< nebo
A spousta chybějících teček ve výpustkách.
Ještě jedna funkční chyba, téměř (neprovedl jsem poslední potvrzení) se mi podařilo objednat křupavé jahody za 0 Kč.
Nechapu, ze je tolik pozornosti a spotlightu davano konceptu, ktery ac je zajimavy a nesporne kreativny, nereprezentuje zadnu realnou pridanou hodnotu nebo netradicni schopnost inovovat a vytvaret unique online based solutions. Ti, kteri o tomto konceptu neustale pisi by meli prestat jist tolik musli.
Pravdou je, že některé kombinace prohlížeče, nastavení a konstelace hvězd nám způsobují vrásky.. když se podaří věc vychytat, další "zlepšení" s sebou přinese jiný zádrhel (čili stále vyvíjíme a stále zametáme).
Předávám našemu webmasterstvu a jelikož asi tuším, kde je chyba, poprosím objednávkou projít po registraci.
Děkujeme za pochopení a červenáme se hned po ránu.
Ono i těch 20 - 40.000 Kč výdělku na jednoho z nás je bohužel zatím spíše vysněná meta. Vyplácíme si pouze jeden z nás a to víceméně na nutnou režii.
S náklady je to v tomto podnikání náročnější, než se zdá. Je zde velmi vysoký podíl práce (nesrovnatelný s jinými eshopy), dále provozovna nemůže být kdejaká garáž, neustále se investuje do webu a grafiky, marketing a PR samozřejmě (kdybychom do toho nešlapali, neodlepíme se od dna nikdy), účetnictví atd atd atd.
Naše strategie je "růst", tedy zvyšovat zásoby, počet objednávek, produktovou nabídku, zlepšovat procesy i služby.. proto jde takřka vše na reinvestice a například další plánovaná provozovna (již třetí) s sebou ponese jistě nutnost dalších nemalých investic.
Upínat se na strategii "žít a přežít" v tomto případě nejde, jelikož by se člověk sotva uživil a jako živnostnk i dříve či později skončil.
Zkrátka jsme si rok trhali od huby a jelikož to teprve teď vypadá, že by to snad mohlo i ekonomicky fungovat, budeme si muset trhat od huby dále a počítat s dalšími investicemi.
Zdravim, sice nejste prvni a zřejmně ani posledni, ale tentokrat si to nemuzu odpustit, když něco prodate za dvojnasobek nakupni ceny, tak je marže 50 % a ne 100 %, vubec nechapu, kde se tahle blbost vzala a proč to všichni pletou, marže 100% může být tehdy, když to, co prodáváte, jste získal zadarmo
Zdravíme.. článek na Lupě nemá s placeným PR ani naším kakáčem nic společného.
Jelikož nás "šťastnou" náhodou pozlobila den před uveřejněním článku databáze, rozhodli jsme se dnes po půlnoci pro menší zásah. Myslíme, že kratší odstávka v nočních hodinách je tolerovatelná i v lepších rodinách, natož u nás.
Budu přát, aby Vaše podnikání bylo vždy dokonalé a bezchybné.