Jsem muž těsně pod 40 a připadám si jako ideální cílovka webových potravinářů. Zpohodlněl jsem, vím, že čas jsou peníze a že tímhle způsobem můžu dost času ušetřit. Mám rodinu a tudíž dělám poměrně velké nákupy. Občas se začínají ozývat nemoce, takže dovoz domů uvítám.
Mladí frikulíni možná udělají obří tržbu v Alze, ale co se týká webových potravin, tak strejda 40+ je podstatně zajímavější než single geek 25-.
Mimochodem, seniory bych nepodceňoval už vůbec. Spousta reklamních kampaní se snaží cílit na mladé lidi v domnění, že jsou nejlukrativnější skupinou, ale celosvětové průzkumy ukazují, že obrovské kvantum peněz je ve skupině 55+. Jen je trochu obtížnější se k těm penězům dostat. Proto nechápu tu impotenci reklamních tvůrců, kteří nedokážou seniory oslovit.
A kdo tvrdí, že to není pravda a že důchodci jsou chudí, ten ať si vzpomene na tu spoustu případů, kdy nějací podomní podvodníci pod falešnou záminkou navštívili stařenku jak věchýtek a odcizili ji třeba 600 000 korun. Spousta seniorů byla zvyklá žít bídně a raději spořit a nedokážou najít tu hranici, kdy by si úspor zase začali užívat. Takže my pak v Kauflandu vidíme babču, jak odpočítává u kasy korunu za korunou, vidíme, jak bedlivě sleduje všechny slevové akce, a vůbec netušíme, že dotyčná má doma ve slamníku půlmeloun.
@ Jan Handl
> od svých známých neslyším, že by potraviny na Internetu začali nakupovat pravidelně
Nepřekvapuje mě, že tě webový prodej potravin neuchvátil.
Z obrazu, který provází tento fejetonek, kouká na mě 40+ letý muž. Domnívám se, že lidé, o kterých mluvíš, jsou v tvém věku. Z hlediska webového obchodu/obchodování jste staří lidé staromódních zvyků a návyků. Netrap se a nezoufej. Nezměníš se. Navíc nejsi v cílové skupině webových potravinářů.