Mobil.cz má na Facebooku nejednu falešnou stránku a poněkud mrtvý web [AKTUALIZOVÁNO]

9. 3. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Falešná stránka na Facebooku, neaktualizovaný web a žádná odpověď od tiskového oddělení. Co se děje s virtuálem Mobil.cz?

Je to s tím virtuálem Mobil.cz na Facebooku složité. Měli bychom tu (teoreticky, alespoň podle odkazu z webu) oficiální stránku Mobil.cz - 5 405 fanoušků, poslední příspěvek 6. března, ale předtím 30. prosince, takže moc funkční asi nebude. 

Pak jednu falešnou Mobil.cz - 562 fanoušků, kam se samozřejmě občas nějaký nešťastník chodí dožadovat zákaznické podpory. A která, což je také zajímavé, existuje už od května 2013, ale příliš nežije. A aby toho nebylo málo, je tu ještě Mobil.cz s 23 fanoušky, který se za pomoci zveřejňování produktových informací zdatně tváří jako oficiální facebooková stránka.

Celé to matení zákazníků na Facebooku hezky ilustruje odpověď na dotaz na jedné ze stránek. Dotaz zní: "Proc jste opustily svoji stranku na fb kde je vice jak 5000 lidi na fb". A odpověď je kouzelná: "protože tuhle stránku založil náš admin, který býl zaneprázdněn, tak jsme se rozhodli si založit novou stránku kde vám budem radit a pomáhat.". Vážně to samozřejmě brát nelze, byť v tomhle druhu podnikání jeden nikdy neví.

Widget obrázku #200020 (přidáno skriptem)

Autor:


Pak je tu www.mobil.cz, kde ještě 8. března jedou naplno Vánoce, povánoční výprodej a zásadní otázkou je, zda je to venku na rukavice. 

Trochu to vypadá, jako by tento virtuální operátor už moc nepočítal s tím, že má vypadat jako živý. Odpovídá tomu nakonec i tiskové centrum - poslední tisková zpráva je z 28. července 2014. Skutečně.

Ještě jedno je na (snad) oficiální stránce zajímavé. Usilovné používání rádoby vtipných obrázků z Giphy.com. Až tak usilovné, že správci dávají přednost vkládání odkazů na tyto obrázky a ignorují potřebu odkazovat na vlastní web. Mobil.cz se tak snaží dovedně vyhnout otázce autorských práv, ale samotné značce to rozhodně žádnou dobrou službu nedělá.

Widget obrázku #200022 (přidáno skriptem)

Autor:


Udržování profilů na sociálních sítích Mobil.cz moc vážně nebere ani na Twitteru - @mobilcz od května 2013 tweetnul celkem pětkrát a poslední tweet je dokonce ze září 2013.

Tiskové oddělení MAFRA a.s. dostalo 5. března 2015 dotaz ohledně mrtvé i falešné stránky na Facebooku, webu vypadajícího, jako když se zastavil po Vánocích, i tiskových zpráv končících v červenci loňského roku. Odpověď zatím nedorazila.

CIF25

DODATEK 9. března 2015 17:30 - Odpověď z tiskového oddělení MAFRA, a.s. : 

Ohledně MOBIL.CZ se připravuje zcela nový vzhled komunikace. O falešných FB profilech víme, jeden už byl smazán, na odstranění druhého pracujeme.

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).