Záměrně jsem položil otázku v titulku a nemůže než plně souhlasit s autorem.
Mám na dění ohledně Mobil.cz teorii. Rozjeli operátora s internetem zdarma a počítali, že se lidi pohrnou. Jenže zanedlouho rozjeli dalšího Kaktuse, kterýho mají pod svojí kontrolou a komunitu kolem sebe si vytvořili značnou
Navím, pokud se o PR opravdu má starat Mafra, tak té je to úplně jedno. Proč by se snažili, když to není jejich obchod.
Ještě perlička, např. o víkendu byla odstávka samoobsluhy, ale nedozvíte se to od Mobil.cz, ale musíte se podívat na FB ke Kaktusu...
Zajímalo by mě, co by Vám k tomu řekl TM, jelikož smlouva přes SIM Mobil.cz je uzavíraná s TM
Já jsem zase mrtvý z tvého mrtví.
Aha, tak už to dává smysl. Era obeslala své zákazníky s tímto:
Mobilní operátor Kaktus nově nabízí klientům ERY bonusovou SIM kartu. Pokaždé, když si dobijete kredit přes internetové bankovnictví Era portál nebo Era smartbanking, získáte 50 % kreditu navíc. Bonusovou SIM kartu si můžete objednat až do 31. března 2015 na webových stránkách operátora www.mujkaktus.cz/simkuctu. Padesátiprocentní bonus bude operátor poskytovat až do konce roku 2015.
Takže slučovačka s Kaktusem?
Ale prdlajs. Muž z ČSOB se zná s člověkem z Kaktusu a domluvili si to u piva. :)
U jiného piva za to dostal vynadáno a slíbil, že udělá něco i s MOBIL.CZ, jestli Vám to pomůže posílit důvěru ve značku, tak to pokusím posunout dál. :)
Slučovačka... no myslím, že jednou nastane, ale jinak, než myslíte. :)
Přesně tak. Ale je fakt, že ta jejich samoobsluha je výsměch. Hlavně teda přihlašování do ní. Ještě bych pochopil, že uživatelské jméno musí obsahovat pouze písmena, ale že v heslu nepustí ani čísla ani speciální znaky a navíc omezují délku hesla je vážně utrpení. Jen doufám, že si ty hesla neukládají v plain textu. Ale jiný důvod pro omezovaní znakové sady v heslu nevidím.