Nedávno jsem zkusmo prošel několik FB, G + Firemních stránek a bylo tam pusto, neaktualizováno...nic...že by firmy zjistily, že je to drahé a zbytečné...
Navíc, když si tyhle věci nehlídá ani firma, co se tím živí... viz Rubikon PR
https://plus.google.com/+RubikonprCz/posts
A jste asi nejblíž k pravdě. V případě MOBIL.CZ se dotazy z 90% skládají ze dvou motivů: buď jsou to věci, který si je dotyčný líný přečíst na webu, nebo pokus o to obejít placenou linku podpory (což je součást dealu).
Poskytovat základní formu podpory považuju za slušnost a stalo se to u operátorů standardem, ale nepovedlo se nám partnera projektu přesvědčit o tom, že by ji zákaznické centrum poskytovat mělo (je zapotřebí mít přístup do CRM systému, školení na data safety...). Stejně tak ani najít někoho, kdo by na fb omílal dokola "podporu vám poskytne Zákaznické centrum na čísle XXXX".
Co se týče Twitteru a Google+, tam je efektivita údržby profilů velmi sporná a na pečlivém zvážení k cílové skupině, MOBIL.CZ tam cílovku určitě nemá,