Vlákno názorů k článku Mobil Media a Mafra: tajemství pro vaše uši od Karel Cvancara - Uvedene duvody pro nezverejnovani neuznavam. Naopak si myslim,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2001 12:07

    Karel Cvancara (neregistrovaný)
    Uvedene duvody pro nezverejnovani neuznavam. Naopak si myslim, ze pri dobrem obchodu a jeho naslednem zverejneni to jen firme muze pomoci. Stejne nakonec zvitezi ten nejlepsi a nejagresivnejsi... Jestlize se jedna o dobry obchod, tak to znamena jen plus pro stavajici management. To jestli servery nic nezverejni jim stejne nepomuze. Je to jako s navstevnosti, taky by ji nemusel nikdo zverejnovat, aby uchranil "dulezite" udaje pred konkurenci. A melo by to smysl? Skutecne si myslim, ze jediny duvod k nezverejnovani je, ze obchod az tak dobry neni, napr. dam podil jen za marketing a reklamu a nedostanu zadnou hotovost na rozvoj firmy. Potom je doopravdy strategicke nesdelovat konkurenci, ze nemam zadne hotove penize.
  • 18. 1. 2001 14:08

    a (neregistrovaný)
    a
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).