„Mobile First“ obsah je pro některé obory nezbytností už nyní. Proto jsme připravili konferenci Mobile Marketing Forum zaměřenou na trendy ze světa mobilních aplikací a mobilního marketingu. Ukážeme si nejmodernější vývojové trendy využívající imerzivní technologie AR, VR a metaverse,které umožňují tu nejlepší interakci s uživatelem a osloví i nejmladší generaci.
Podíváme se na to, jak vlastně úspěšně přivést inovativní aplikaci na trh, jaká úskalí nás mohou potkat při jejím vývoji a na řadu tipů pro úspěšný UX design. A čeká nás i legislativní okénko, kde poradíme, jak předejít právním průšvihům.
Zástupci značek Notino, Komerční banka, T-Mobile a agentur jako Aetna, Ogilvy, SKOUMAL, This is Locco, Visibility předvedou, jak uvést úspěšný mobilní projekt na trh, již 3. října v Galerii kavárny Louvre v Praze.
Výběr z přednášek:
Zvyšujte své příjmy s mobilní aplikací!
Michal Mašika z Notino předvede, jak efektivně využít mobilní aplikaci pro podporu růstu vašeho byznysu. Představí osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX, vývoje produktu a marketingu.
Úspěchy a pády mobilního světa
S Vladislavem Skoumalem z vývojářské firmy Skoumal se ponoříte do fascinujícího světa mobilního vývoje a získáte vhled do toho, co skutečně znamená přinést inovativní aplikaci na trh. Tato přednáška vám ukáže, jak překonat překážky a vybudovat úspěšný mobilní projekt.
Oslovte mladou generaci
Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco ukáže příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Těšte se na immersive, AR, VR nebo metaverse.
10 pravidel jak na design mobilních aplikací
Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.
Co přináší kampaním rozšířená realita
Vojtěch Foukal z Visibility představí kampaň značky Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Ta nejenže překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta.
Že už nefrčí věrnostní aplikace?
Cest, jak oslovit a vrýt se pod kůži zákazníka, je dnes nespočet a mohou vést i na tak překvapivá, a přesto obyčejná místa, jako je záchod. Jak marketingově podpořit úspěch mobilní aplikace, ukáže na loyalty appce brněnského obchodního centra Galerie Vaňkovka Martin Zavadil z agentury Aetna.
A to není všechno.
Přijďte 3. října do Galerie kavárny Louvre v Praze a vyměňte si zkušenosti během networkingu s našimi řečníky. Kompletní program konference Mobile Marketing Forum si můžete přečíst na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete za 2990,– zaregistrovat.
Mediálními partnery konference jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.