Vlákno názorů k článku Mobilem zaplatíte v tisícovce e-shopů v ČR, mají mobilní platby na webu smysl? od Petr - Je opravdu s podivem, kolik prostředníků se ještě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2013 1:47

    Petr (neregistrovaný)

    Je opravdu s podivem, kolik prostředníků se ještě dokáže vecpat a přiživit na procesu nákupu a lidé si neuvědomují, že to "pohodlí" (i když často velmi sporné) si draze zaplatí. Nemyslím teď QR kódy, které vypadají, že opravdu přidávají jen to pohodlí, ale např. zmíněný PayU. Jednal jsem s nimi jako obchodník a chtěli zřizovací poplatek, měsíční paušál a procenta z platby. Protože prodávám zboží, na kterém je asi 10%, tak mi vyšlo, že bych polovinu odevzdal někomu, kdo vlastně neudělá skoro nic a druhá polovina by zbyla na ty, kteří provozují eshop, vše po objednávce fyzicky udělají, platí sklady, lidi, drží záruku... Kdyby chtěli např. jedno procento za to, že zákazník bude mít trochu jednodušší proces platby tak možná, ale za těchto podmínek se opravdu divím, že do toho ti obchodníci jdou. Na QR kódy se podívám, to vypadá smysluplně.

  • 18. 1. 2013 16:13

    Vendula Vlková, MOPET CZ /Mobito (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    pokud byste chtěl přijímat Mobito, neplatíte u nás žádný zřizovací poplatek ani měsíční paušál. Odvádí se pouze poplatek z dané transakce. Poplatek je individuální a je předmětem jednání. Pokud se Vám Mobito líbí a jako obchodník byste ho rád akceptoval a přidal se tak k dalším, prosím ozvěte se nám na e-mailovou adresu sales zavináč mopetcz.cz. Rádi se s Vámi potkáme.

    Přeji hezký den,

    Vendula Vlková, MOPET CZ - poskytovalel Mobita.

  • 19. 1. 2013 22:58

    T. (neregistrovaný)

    Pro zajímavost, kolik je zřizovací poplatek? Já neplatil za zřízení nic, měsíční paušál zatím také ne (až od 11/2012) paušál za novou platební bránu místo MB. Procenta jasně, ale s tím jsem počítal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).