V podstatě je to tak. Nejedná se o "platbu mobilem" - to by vyúčtování muselo být pak přímo na faktuře nebo se odečíst z kreditu. Je nutné zdlouhavé a zbytečné propojování s bankovním účtem či kartou a platba není rychlejší ani pohodlnější než přes internetové bankovnictví. Případně nabíjet extra kredit pro placení. Pokud je člověk zvyklý platit online už dnes, tak mobito mu nic nepřináší. A pokud není, tak ho mobito nemá jak přesvědčit. Bezpečnější to také není, jestli má údaje eshop nebo "nějaké" mobito je úplně jedno. Takže z hlediska zákazníka, co nakupuje na webu skoro všechno a všude mi Mobito nic nepřináší.
A z hlediska provozovatele eshopu to není nic, co by v eshopu muselo být, stejně většina lidí jede klasicky na dobírku (cca 60%), zbytek buď platí hotově při osobním odběru nebo předem na účet včetně on-line plateb přes PayU. A z plateb předem převažuje klasický převod na účet, čemuž hodně napomáhá nepřehlednost PayU brány.