Dovolím si nesoulasit, právě proto, že uživatele bezpečnost nezajímá, je třeba aby bezpečnost za ně řešil poskytovatel služby.
Zkuste se podívat kolik Vašich účtů na ostatních serverech se dá obnovit (rozumějte zaslat link na obnoveni hesla) za pomoci emailu.
Dále bych zmínil oblíbenost připojení se k internetu na libovolné free wifi a pohroma v podobě digitální "vraždy" je na světě :)
Píše se o mobilním prohlížeči - takže v mobilním zařízení. Pro přístup do IB jsou mobilní aplikace konkrétních bank. Stejně tak vidím, jak uživatel Seznam prohlížeče přistupuje na mobilu do nějaké datové schránky :)
Ať se o problémech mluví, pokud jsou, poslat upozornění vývojářům. Takovýhle svět zachraňující článek s výtečtem obřích potíží s popiskem hlášení při přístupu na stránku nebo s nezobrazením zámečku :D je ale nehodný Lupy.
Nepodstatných chyb? No to snad ne, v dnešní době, kdy se přes internet řeší řada pro jednotlivce závažných věcí, např. přístup do bankovnictví nebo datových schránek.
A kdo jiný, než IT geek, by měl na problémy upozornit? Snad ne ti uživatelé, kteří o tom nic nevědí a jen chtějí, aby se stránka co nejrychleji načetla? Kdyby se každý držel vašeho pohledu, tak se o problémech nemluví, ani se neřeší. To by to vypadalo.
Článek jsem ani nedočetl, naprosto nepodstatné dloubání a hledání nijak podstatných chyb. Problém je, že autor na to kouká co by geek a nachází věci, co uživatele daného programu naprosto nezajímají. Ti ani nevědí, že nějaké certifikáty existují a co to je a je jedno, jestli se jim zobrazí nějaký text, který stejně uživatel odklikne, nebo ne. Podstatné je, aby to správně načítalo stránky a rychle. Samozřejmě je dobře, že ty nedostatky napravili, ale dělat z toho článek je tedy skutečně hodno Lupy a jen to dokazuje, kterak moc je autor v ulitě IT-geeka mimo realitu běžných uživatelů.
Pro příští článek doporučuji hate změny favicon u Seznam služeb, nebo něco podobně hodnotného.