Gratulace Michalovi, že konečně našel pevný bod a páku, kterou se podařilo pohnout Seznamem. Když jsem před necelým rokem to samé psal na svůj soukromý blog, ze Seznamu mi na vyžádání tisková mluvčí k tématu HTTPS sdělila jen "Šifrování funguje dobře" a jinak to nemělo účinek. A tady za 14 dní e-mail zabezpečený HSTS. Bravo a špetka závisti ;)
Nerozumím přesně, jestli je to opravdu otázka k mému komentáři, nebo ke článku. Nicméně Seznam se s Amazonem nemůže velikostí rovnat a předevčím cílovka je poněkud jiná. Zatímco Seznam cílí spíš na průměrné čechy službami pokrývajícími zakladní potřeby. Amazon má cílovku mnohem širší a především ve svých službách mají uživatelé kreditní karty a další "odcizitelné" prostředky, které si žádají mnohem vyšší ochranu, než tátův e-mail na Seznamu.
Pak je tu například Google, který taky vydává vlastní prohlížeč a je vnímám jako určitá autorita v oboru security.
Ano samozřejmě, jen jsem na Amazon uplatnil měřítka, jaká by byla na českou stránku :-))
Ono toho PR je v našem mediálním prostoru už příliš. Máme tady akce Amazonu proti Alze, O2 proti UPC a nově zřízený státní internetový bezpečnostní tým, taky kalí vodu, aby získal peníze na svou činnost. A celé je to tak trochu moc okaté. Vše podle hesla, bojte se a plaťte :-)))
Nevim jak Vam, ale pokud zkusim jit na amazon pres https, tak v ramci homepage okamzite prepne na http. Https vidim jen pokud jdu do nastaveni, nebo ve chvili, kdy jdu ke kase. O tom, jak funguje 1-click ani nechci premejslet s ohledem na to, ze pro kindle ani jinak nakupovat nejde. Ale iluze si delat nebudu.