No já soudím z toho, že píšeš "Doposud se bylo mozne pres tu uzasnou 20k rychlost pripojit alespon na Samoobsluhu a pripadne balicek dokoupit." - nebo to je v tvém případě "běžná" rychlost připojení bez FUPu?!
Nevím, jejich samoobsluhu nepoužívám, protože více nefunguje než funguje a když se přihlásím, tak náhodně nefungují některé části nebo se požadované nastavení prostě neprovede, takže zásadně telefonuji na jejich zákaznickou linkou, kde pravidelně neopomenu "mimochodem" zdůraznit "kvalitu" a "funkčnost" té jejich samoobsluhy,
No maximalni beznou rychlost mam EDGE cca 150k a pri "rychlosti" aplikace samoobsluhy se rozdil tezko pozna :-) Vzdyt uvidime, mam to stejne jen jako zalozni variantu. Bohuzel ostatni operatori jsou jeste horsi (T-Mobile ma na EDGE asi 3x pomalejsi odezvy nez Vodafone, O2 nema temer zadne pokryti).
Hmmm, to je terno. Ono obecně, pokud se člověk většinou pohybuje mimo 3G "pokrytí", tak je ten mobilní internet v českém podání více méně k ničemu.
pri "rychlosti" aplikace samoobsluhy se rozdil tezko pozna :-)
No, ale rychlost nahradili supr duper kchůl novou vyčkávací animací. Zoufalci. :-(
Na řešení po telefonu si dejte pozor. Mám zkušenost, že operátor naslibuje hory doly a po položení telefonu se na to vykašle a jde asi domů.
Naštěstí mám mobil co umí nahrávat hovory, takže jim vždy na začátku řeknu, že "z důvody právní jistoty může být hovor monitorován" a nahrávky pak s gustem posílám mailem při reklamaci.
A tohle platí nejen na Vodafone, ale i na O2 a další zákaznické linky.
Komunikaci samozřejmě také nahrávám. (Upozorňovat extra není třeba, když si to defaultně nahrávají oni, tak já pochopitelně taky.) Ale třeba to má na ně nějaký psychologický účinek, nevím. Co se týče O2, tak jediné, co na ně funguje, je starý dobrý papír. Jinak se s nima seriozně komunikovat nedá a výsledky naprosto žádné, ať se nahrávání koná či ne. Viz zkušenost zde.
Jednou jsem volal kvůli něčemu na VF. Protože mi už mnohokrát lhali, naslibovali věci, co nesplnili, upozornil jsem je při tom volání, že si to také nahrávám z důvodu zkvalitňování jejich služeb. Výsledek byl ten, že mi u VF nestydatě řekli, že pak se se mnou nebudou bavit a zavěsili.
Naštěstí už u nich nejsem.