Neřekl bych přímo zlodějina, je jasně řečeno co a za jakých podmínek. Spíš bych se přiklonil k termínu "klasická česká vyčůranost", což je asi přesnější: jako každá nepříznivá zpráva je to komunikováno na jednom dobře schovaném místě (v zamčené registračce umístěné ve sklepě, v chodbě kde nesvítí světlo, v místnosti s nápisem "Pozor, tygr" - i když toto je ze staré dobré Anglie).
S tím dokazováním, že to zákazníci nepotřebují, jste udělal špatný předpoklad hned v bodu 1. To že nějaký měsíc nevypotřebuji celý limit přeci neznamená, že bych ho nechtěl použít někdy později. Je to jako byste říkal, že na konci měsíce se mají na všech účtech v bance vynulovat kladné zůstatky, protože když člověk nespotřeboval všechny peníze v tomto měsíci, nebude je potřebovat ani později.
Delate si srandu? Rict o nejakem operatorovy ze je lepsi nez ten druhy je jako rozlisovat jakym projektilem vas nekdo streli do hlavy. Je plno rozmeru, gramaze, tak i nabojnic a tvaru/druhu projektilu, ale v konecnem dusledku zemrete stejnym zpusobem.
Arogance vuci stavajicimu zakazniku je vsude stejna - zalezi jen na tom na koho zrovna narazite. Nekdo se snazi svou praci delat, nekdo na to....
Kvalita sluzeb je podle me plus / minus stejna. Jednou to klekne Vodafonu, jindy T-mobile. Z tohodle pohledu, co vim, ma mozna O2 trosicku navrh, ale zase za ty prachy....
No proste shrnme to - je to vsechno strasna pakaz.
Vodafone nejmenší zlo? Od kdy? Vyzkoušel jsem všechny tři mobilní operátory (resp. na Ufouna jsem fakt neměl odvahu). Nedám dopustit na T-Mobile, pravda, nejdražší, ale pro mne s nejlepší kvalitou signálu a velikostí FUP limitu. Na Vodafone vzpomínám s nostalgií, kdy za bouřky nefungoval (Praha 4) a nejvyšší limit 3 GB jsem opravdu přečerpal jen výjimečně, protože jsem velmi pečlivě sledoval "spotřebu" - překročit limit totiž znamenalo tak akorát odesílat a přijímat maily bez příloh, pokud přišel mail s přílohou, konečná, připojení až v dalším měsíci... Co se týká zákaznického servisu, vrácení vratné zálohy netrvalo 3 měsíce, ale více než 5, včetně dvou reklamací, že se nic neděje... Obecně mám s VF péčí o zákazníky ty nejhorší zkušenosti - vloni VF sám od sebe firemním zákazníkům zrušil papírové faktury a zavedl elektronické přes Samoobsluhu - takže když zrušíte smlouvu s VF (jiný příběh, kdy obchodník čtvrt roku nereaguje na maily týkající se reklamace - pravda v angličtině), automaticky vám zruší Samoobsluhu, takže nemáte jak si stáhnout poslední vyúčtování, na zákaznickou linku se nedovoláte, protože se nemůžete identifikovat jako současný klient Vodafone, na helpdesku na webu vám neodpoví, protože to není obecný dotaz... Takže když vám přijde upomínka na fakturu, kterou jste překvapivě nezaplatili, musíte se kdesi na webu zaregistrovat a vznést požadavek... Ironií je, že když skončíte u VF, odříznou vás od Samoobsluhy a jakékoliv možnosti stáhnout si poslední fakturu, ale dvakrát za sebou pošlou SMSku s arogantní větou typu: "Dnes končí poskytování služeb VF, věříme, že se k nám zase brzy vrátíte." Never more...
S Vf naprostý souhlas, chovají se naprosto sprostě a idiotsky, okrádají, otravují a nejsou schopni zajistit normální pokrytí. T-M bohužel to samý, signál ještě horší.
Já jsem v podstatě na využívání mobilů tady rezignoval, to si užívám jen v zahraničí. Tady mi stačí VoIP a těch 10-20 Kč měsíčně na mobilní komunikaci už nezkoumám.
T-Mobile má taky klon SIMky se stejným číslem. Jmenuje se to Twin SIM karta. http://www.t-mobile.cz/web/cz/Residential/TarifySluzby/Sim-karta-t-mobile/t-mobile-twin-sim-karta-
Opravdu?
A že díky operátorům tolik lidí "umře" že? To Vaše přirovnání je také zcestné. Pokud už remcáte na operátory bylo by to asi trefné přirovnat, že máte tři hospody kam můžete zajít na jídlo a pití. A v každé Vás natáhnou. Horší je, že někde se ani nenajíte a nenapijete.
Bohužel je VODAFONE nejmenší zlo mezi ostatními operátory. Převádění volných MB do dalšího měsíce nemá pro operátora ani to malé procento zákazníků smysl, vysvětlím.
1. spousta uživatelů tarif nepřekročí (nemá smysl jim převádět volné MB) tak, aby měli třeba na konci roku FUP limit 1-3GB, který nevyčerpají
2. těch, kteří jej vyčerpají je opravdu malé množství, ti si budou muset přikoupit párkrát do roka další data, což bude levnější než platit měsíčně 315 Kč :) a ti kteří to využijí budou muset přejít o tarif výše.
Určitě jste si všimli, že klesá poptávka po klasických tarifech a operátory začíná živit internet, proto jej musí určitým způsobem monetizovat, aby vložené investice i do budoucna měli pěknou návratnost.
Být na místě operátora, udělali byste to stejně. Promo akce s internety v mobilu skončila, je třeba vydělávat :)