Přešel jsem k VF především z důvodu korektního chování. Koukám, to končí a začíná se chovat jako ostatní. Je to přesně tak, jak je v článku uvedeno. Když mi pár dní před koncem naskočil FUP, tak jsem to nějak doklepal. Teď si budu muset koupit celý balík, který nestihnu vyčerpat a tak jim nacpu peníze za nic. To se mi opravdu nelíbí. Už je opravdu čas na další operátory. Takový Free, ten by se tu hodil :)
Nejsem sice ten, koho se ptáte, ale za sebe říkám, že i pomalé datové služby byly použitelné na řadu věcí - synchronizace kontaktů a kalendáře, synchronizace seznamů OurGroceries (a nepoužívám to jen jako seznam na nákup - je to praktická pomůcka třeba na půjčování knížek apod.), hledání spojení, talk, letmá kontrola mailu a mnoho dalších věcí. Koneckonců i třeba mapy na zorientování ne neznámém místě byly kupodivu docela použitelné.
Nepotřebuji ani mít nějak rychlý net v mobilu. Jsem většinu času u stolního počítače a v mobilu používám prohlížeč výjimečně. A na synchro stačí i pomalejší data - tedy pokud jsou. Pokud to takhle zaříznou, tak je to lumpárna. Aspoň, že starší tarify zůstanou, ale jsem zvědav, jak dlouho...
Potvrzuji předřečníky. Jednou jsem si omylem objednal IvM na den s FUP 5MB a po jejím vyčerpání to použitelné nebylo. Vždycky se otevřelo TCP spojení, přeneslo se 15kB rychlostí cca 20kbps a pak více než minutu ticho. Pokud jsem stahování přerušil a navázal, přeneslo se dalších 15kB a jediný způsob, jak přenést nějaký větší objem dat byl takovýmito přískoky.
Tedy použitelné pro jakoukoli obyčejnou internetovou službu to nebylo.
S Free souhlasím. Vodafone je skvělý, že dává nabídky bez závazku, má hezké logo a dobře to vypadá na signálu v iPhonu. Ale poslední dobou kazí, co se dá. Sice jsme u něj s celou rodinou, ale dokázal jsem nám vykomunikovat slevu na polovičku za zdvojnásobení služeb.
U T-Mobilu jsem chvíli pracoval a měl jsem telefon s neomezeným voláním. Ale že by měli nějak levnější nebo vyšší ceny než ostatní operátoři bych netvrdil. Stejně tak O2, kterou jsme s rodinou měli ještě než přišli anglické názvy do Čech.
Myslím, že tak jako tak, dokud se lid celkově nepostaví proti operátorům a jejich kartelovým dohodám, které mezi sebou evidentně mají, budeme všichni platit jak blázni. Možná se to změní s novým vedoucím v ČTÚ, možná ne. Možná s příchodem nového operátora, ale také se tomu nedá úplně věřit po zklamání u u:fona.
Je jen jedna metoda, jak to zastavit, kazdy, kdo repta, tak misto plku jim zavola:
Vypnete mi obnovu datoveho balicku, mate ho drahy a nevyhodny ja jsem se rozhodl ho nepouzivat, cena je vysoka. Pokud s tim neco neudelate, zvazim pristi mesice prechod za lepsi nabidkou.
Sorry, ale jinak to nejde:-))