Ne že to chystají, už se tak děje. V únoru mě odstavili , po tel. dotazu zda mohu dokoupit data a to pět dnů před novým zúčtovacím obdobím jsem se dozvěděl toto. nejde tarif ( změnit po telefonu) a internet zamrzl. Na dotaz v zda v případě dokoupení(celá částka cca 450kč) se nevyčerpaná data převádějí odpověď -nepřevádějí propadají.
Základní stránka Seznam.cz se nenačetla za 45minut , takže samoobsluha nefungovala. A to neuvádím rychlost připojení, to je kapitola sama pro sebe. Nevím jak by reagovali spotřebitelé kdyby místo 1kg mouky jednou dostali 180gr a jindy 600gr ale prakticky nikdy 1000gr s tím že mouku kupoval již někdo od Vás z ulice. Zkrátka s těmito podvodníky končím
a budu navštěvovat restaurace které mají wifi i s útratou to bude levnější.Franco
Nevim jak maji reseny FUP, ale rekl bych, ze hlavni chybou bylo lezt na zakladni stranku seznamu ;-) Pokud se potrebuju nekam dostat pro reseni podobne "krizove" situace, tak co nejprimejsi cestou - zas tolik moznosti, abych neuhodl www adresu operatora tam nebude. (je dost mozne a pravdepodobne, ze i po omezeni ci zablokovani datovych sluzeb budou mit povolen pristup na vlastni stranky. Zatim to tak meli vsichni se kterymi jsem se setkal, kteri chteli abych si datove pripojeni pres ne zaplatil (nekteri dokonce tak, ze stacilo spustit prohlizec s libovolnou adresou a stejne mne to automaticky hodilo na stranku "Tady si precti podminky a zaplat").
Jinak souhlasim, ze takhle velke firmy by se meli chovat trochu slusne a myslim, ze kdyby u nas existovala konkurence (naznaky byvaji videt pri vstupu noveho operatora na trh) muselo by to tu vypadat jinak.
myslim, ze kdyby u nas existovala konkurence (naznaky byvaji videt pri vstupu noveho operatora na trh) muselo by to tu vypadat jinak.
Aktuální tarify rakouského Orange
1.000 Min 1.000 SMS 1 GB €7,50
2.000 Min 1.000 SMS 2 GB €10,
3.000 Min 1.000 SMS 3 GB €15,-
4.000 Min 1.000 SMS 4 GB €20,-
1.000 Min - 300 Min. roaming EU - 1.000 SMS - 1 GB - €23,20
Velice hezky priklad
Uz ale vidim ev. ofic. odpovedi. Nas specificky maly cesky trh by takoveto ceny neuzivili. A pokud bychom jeste chteli slusnou podporu, ktera by opravdu aktivne resila vyjimecne vznikle nedorozumeni - to uz by tu asi vubec neslo :-(
Take jsem s podporou (jiny op.) mel nedavno co delat a prestoze uznali chybu (+)(neprovedli dohodnuty prevod na nizsi tarif, z nejakeho jim pry neznameho duvodu maji pozadavek zaznamenan ale po nekolika dnech zrusen), chovali se korektne(+), tarif zmenili(+), preplatek okamzite vyresili reklamaci (+)s tim, ze se mi odecte na pristi fakture, rovnou mi rekli (+), ze reklamovat budu muset jeste jednou tu cast tarifu, ktera uz bezi v novem zuctovacim obdobi a teprv se objevi na dalsi fakture (-) coz se za dalsi mesic bez problem (+) provedlo. Takze moje kusenost: lidi ok, ale system na pytel.