U mBank jsme už 5 let, na poplatcích jsme za tu dobu zaplatili 0, (slovy NULA Kč) a na pobočce jsme nikdy nebyli, vše se dá vyřídit přes net, nové karty chodí poštou. z bankomatů, (libovolných), vybíráme 3x měsíčně rovněž zdarma, z bankomatů v cizině bez poplatků a přirážek, pokud je to víc, než 100 €. Takže jste poněkud mimo.
P. S. která banka Vás za tyhle bláboly platí?
CS a kvalitní servis a super IB? Dostat u ČS spořitelny několikrát protichůdné informace i od toho samého člověka je celkem standart a někdy to stojí i peníze. IB od ČS má sand nejčastějí výpadky ze všech banka a její přehlednost je naprosto strašná.
Super karty a ne náhražky? Víte u nás fungujou jen dvě karetní společnosti VISA a MC ani na jednu nemá ČS monopol, takže stejné karty nabízejí i jiné banky. Když k tomu připočítám asi nejdražší poplatky tak to ani ta široká síť bankomatů nemůže zachránit. A vzhledem k tomu, že na pobočku chodím tak jednou za x let (protože moje současná banka má tak promakané IB, že tam prostě nemusím) tak je nebýt u ČS je jasná volba. Ale o bankách to tady fakt není.
no s bankama jste to netrefil.
taky jsem u cs protoze ma kvalitni servis, super ib, poradny karty ne "nahrazky", ale predevsim nebudu jezdit 50-100km kdykoliv neco potrebuju vyridit na pobocce jako je vyzvednuti karty, vlozeni hotovosti apod. o siti bankomatu ani nemluve.
k cemu je mi nizkonakladovka kdyz nema u me za rohem pobocku? to radsi budu misto 20kc platit 100kc mesicne a usetrim rocne 2-4 jizdy nekam do padous na pobocku.
Né každý. Mne nedávno donutil můj (ne)oblíbený stávající operátor poohlédnout se po konkurenčních nabídkách. Po prostudování tarifů konkurence a osobním vyzkoušení různých druhů arogance u všech operátorů jsem mobil prostě zrušil.
Budete se možná divit, ale přežít se dá i se "služební pevnou" a nějakým tím IP-soft-founem. (Jen to chce pevné nervy, když vysvětlujete obchodníkům, že staré číslo rušíte a nové nemáte, takže vám opravdu nemají kam posílat své lákavé nabídky.)
Možná by jsme všichni měli přestat čekat až za nás zasáhne nějaký regulátor. Zvlášť když je to regulátor, který nás svou činností opakovaně přesvědčil o tom, že zasahovat něhodlá. V tržním prostředí totiž cenu určuje poptávka a pokud i po znevýhodnění služby zůstane poptávka stejná tak pak operátor nemá důvod zlevňovat nebo jinak zlepšovat své služby. A on ten důvod nemá ani ten regulátor. Já prostě radši přestanu mobilní internet používat uplně než abych přistupoval na takovýhle podmínky.
On na mě operátor už takhle nemá moc velký zisky. Vzhledem k cenám téměř nevolám ani neesemeskuju. Telefon používám opravdu jen když je třeba a abych byl dostupný když chce někdo volat mě. Moje útrata za volání a SMS je měsíčně kolem 100kč, + občasné platby SMS jízdenky. Dalších 150 jsem dal za internet, to končí, v době wifi se bez netu v mobilu obejdu. Kdyby se takhle choval každej tak dneska máme minimálně stejný ceny jako na Slovensku ale spíš jako v Rakousku nebo Německu. Ale ne tady se nadává u piva na ČTU jak je volání drahý ale počet provolaných minut a poslaných sms stále stoupá. Co teda nutí operátory aby zlevnili nebo ČTU aby zasáhl? Čísla hovoří tak, že zákazníci jsou spokojení když poptávka stále stoupá...
..co ještě dělat více?
Začal jsem používat
www.voocall.cz
a pokud máš předplacenku, tak stačí i jen callback....
Český zákazník je líný zákazník. Zaremcá si v diskusích, pár odvážlivců s tím praští, ale jinak se nic moc nestane. Podívejte se na bankovní sektor, kde máte dnes poměrně velkou nabídku jiných bank s nulovými poplatky. Přesto jsou Češi stále u České spořitelny.
Můj osobní postoj: kvůli změně O2 FUP (z 500 MB na 100 MB) jsem si pořídil Ufona. Vodafone mi až na retenčním oddělení dal 50% slevu na volání. Jinak žádné další výhody. Protože jejich internet používám jen občas a jako záložní připojení, ty jejich "balíčky" si budu muset dokoupit.
Odchod od operátora z důvodu změny FUP by znamenal další čas při hledání vhodné alternativy. Jiný operátor by mi také hned nedal retenční nabídku. Bohužel to ani nefunguje tak, že by se snažil v rámci "přetahování" od konkurence nabídnout jinou cenu.
Výsledek: zůstávám u stávajícího operátora, nelíbí se mi to a nejde s tím nic udělat. Zasáhnout by měl regulátor (ČTÚ), protože to je už druhý operátor, co zhoršil podmínky v neprospěch zákazníků.
Možná se vrátím možná se nevrátím. Každopádně mě tahle akce donutí abych začal sondovat mezi oprátory a zkusil si někde zase vyjednat nějaké výhodné podmínky. Možnosti jsou. A raději přestanu internet v mobilu dočasně používat (klidně na rok) jen abych ukázal, že nehodlám přistupovat na vyčůrané podmínky. Kdyby se tak jako já chovala většina zákazníků, dneska jsme tu mohli mít ceny uplně jinde. Nebo si snad někdo myslí, že mu nějaká firma dá něco za levno jen tak pro jeho krásný oči?
Pokud je pravda, co se píše v článku, tj. že dosavadní tarify zůstanou a měnit se budou jen nové, tak to většina lidí řešit nebude (ne do té doby, než se nachytají na změnu tarifu).
A ač mne tohle chování štve také velmi, stejně budu z těch, kdo (zatím) zůstane. Bohužel nemám jinou alespoň srovnatelnou alternativu ke "kamarádům", tj. neomezené volání na několik čísel za paušál. Navíc TM nemá signál, tam kde to potřebuji a O2 už jsem opakovaně zkusil a tolik arogance těžko snáším. O jejich změnách v účtování dat ani nemluvě.
jestli si český zákazník zkusí zasloužit lepší zacházení nebo si nechat kálet na hlavu. Jestli tohle vodafonu projde a nebude řešit denně desítky zákazníků, kteří budou chtít ukončit smlouvu a jako důvod uvedou právě zhoršení podmínek pro datové tarify, tak si český zákazník pak nemůže stěžovat na drahé volání. Protože takováhle "akce" by měla operátora během pár měsíců připravit o desítky tisíc zákazníků aby dostal ten správný feedback (odemě ho dostanou to se nemusíte bát). Jenže já se bojím, že většina lidí bude remceat, část z nich se s tím spokojí protože určitě přijdou s nějako super nabídkou jako dokoupení si "pouze" 40Mb za 40kč atp. A definitivně odejde pár stovek lidí a operátor bude vysmátej a následovat ho budou další, když tomu prvnímu to prošlo...