To, že je něco stejné, jako před 12 lety, přece nemusí být na závadu, ne? Mně teda spíš chybí funkcionalita, než že by mi nějak vadilo UI. A co mám srovnání s pár dalšíma bankama, tam to UI ani UX není lepší. Ostuda je spíš to, že se z té špičky, kde byli na začátku, postupně propadli do průměru (spíš je ostatní dohnali).
Výpis z účtu lze vyexportovat ve formátu CSV. Přístup k účtu pouze pro čtení bez SMS – u eKonta byl vždycky velký důraz na bezpečnost, takže chápu, že klienti, kteří rádi sdílí (i nevědomky) přístup účtu se spoustou dalších lidí, nejsou cílovou skupinou. Zabezpečený přístup k účtu pro více lidí je možný, bez toho by asi nebylo možné nabízet podnikatelské účty.
Podnikatelské eKonto bylo podle mne vždy určené pro podnikatele, kteří mají větší objem transakcí, a předpokládalo se, že eKonto je jen bankovní účet, na účetnictví má podnikatel svůj software, který jen s eKontem propojí. Rozšířit záběr i na podnikatele s jednou fakturou měsíčně by pro někoho jistě bylo zajímavé, otázka je, zda je to pro RB cílová skupina.
Mně by se třeba taky líbilo mít REST API k účtu a zdarma, ale chápu, že se to bance nevyplatí.
Dobrý den, v aplikaci lze aktuálně obsluhovat až 10 účtů najednou. Pokud nevidíte nějaký účet mezi "účty pro přidání", bude to nejspíš proto, že jste u konkrétního účtu uvedený jako disponent. Stačí, když navštívíte jakoukoli pobočku s majitelem / jednatelem společnosti a účet k obsluze v aplikaci Vám přidají.
IMHO 3 miliony živnostníků, kteří se trápí s účtem je zajímavou cílovkou i pro banku. Jednoduché účto v rámci bankovnictví by byl podle mne trhák.
K tomu RESTu - mají jakési API, kterým jde stáhnout výpis příchozích plateb. Je to pro eshopy, platí se něco za zřízení.
Výpis ještě posílají e-mailem. To na margo té SMS bezpečnosti ;-)
Ano, 3 miliony živnostníků mohou být zajímavou cílovou skupinou, ovšem je otázka, zda jsou zajímavou cílovou skupinou zrovna pro RB. Ona se banka nemusí snažit mít produkty úplně pro všechny, může být zacílená jen na určitý segment trhu.
Každopádně to, že byste chtěl mít od banky zdarma i jednoduchý účetní systém propojený s internetovým bankovnictvím, je hezké, ale když to tak není, nevydával bych to za chybu toho bankovnictví. Někdo jiný by tam chtěl mít třeba skladové hospodářství nebo mzdy, ale většina lidí od toho očekává hlavně možnost ovládat bankovní účet.
Výpis e-mailem posílají, pokud si o to řeknete.
Windows Phone ztrácejí tržní podíl??? Sice nemají takový podíl jako konkurence (Android, iOS) ale podíl na trhu stoupá a vzhledem k tomu, že jiné banky (i takové jako je KB) jsou schopny mít takovouto aplikaci i pro WP tak pro Raifku, která koupila eBanku, jež byla kdysi jedničkou v Internetovém a mobilním bankovnictví by to spíše měla být "povinnost".
Mi tato aplikace chybí a i díky tomuto nedostatku pokukuji po jiné bance.
To jste ještě pořídil dobře. To já šel takhle jednou na pobočku Air Bank udělat vklad na vlastní účet. Uhrovitý mladíček v obleku po tatínkovi mi sdělil, že tam nemají pokladnu a s vážnou tváří mě poslal „zkusit to vedle do Rajfky“, že prý tam pokladnu mají. Takže jsem měl jít do cizí banky udělat vklad na vlastní účet. Už aby na těch pobočkách místo lidí (= panáků s kravatou, ale bez mozku) byly stroje!
Vlastně už jsou. Až když jsem si stěžoval na úroveň služeb e-mailem, tak mi sdělili, že jsem vklad mohl udělat přes bankomat. Jak to mám ale sakra vědět? Takže jsem s nostalgickou vzpomínkou na eBanku šel založit účet do Raiffeisenbank a byl mile překvapen, že stále mají to staré dobré internetové bankovnictví :-)
Chápu, že stáhnout výpis v strojově zpracovatelném výstupu (to PSD pdfko se zpracovává hrozně blbě) a ideálně mít možnost vyjet z plateb DPH přiznání zas tak moc lidí nechce, ale tam chybí základní věci:
- repozivní design a ne menu řešené přes frame. z tabletu se s tím dělat nedá
- search bar pro hledání ve výpisech
- možnost uložit k platbě i fakturu, ať je pak nemusím lovit bůhví kde, když je po mně chce účetní
- možnost přidat poznámku k platbě i zpětně, štítky by byly také fajn.
- neotravovat s SMS, když se chci na účet jen podívat, příp. možnost povolit nahlížení na účet pro více lidí
A asi mnohem víc, když by se trochu zamysleli.
A co má být? Mají to snad každý druhý rok kompletně překopat a tvářit se u toho děsně cool? Já se děsím dne, kdy RB sáhne do výborného systému, který vytvořila ještě eBanka. Ale co. Ta nová verze mobilní aplikace už mi vesměs stačí. Právě trvalé příkazy a platební vzory mi tam chyběly.