Mno spis bych hadal, ze to bude tak vopruz prace, ze jim to za to nestoji nez ze by si mysleli ze jsou bohove. Ono uz tak je v dobe, kdy je kybl manazeru na jednoho pracujiciho tezky sehnat nekoho kdo bude doopravdy makat a ne jen plkat pred projektorem.
Lézt po stožárech za všelijakého počasí X metrů vysoko, tahat tam docela těžké kabely a zápasit se zarezlými šrouby opravdu není práce pro vrcholový management, i když by 99% z nich neškodilo si to vyzkoušet.
Mne stačilo vidět fotku (docela rozesmátýho sic) kluka někde vysoko na anténě, abych pochopil, že určité typy inzerovaných volných míst nejsou nic pro mě ...
když si představím počasí, jaký je teď zrovna tady, brrrr
Protože každý zásah do fungující a relativně odladěné sítě znamená nepředvídatelné a dopředu neodhadnutelné změny ve zbytku sítě. Tomu by se museli maximálně vyhnout, ale pak zase není možné udělat pořádnou optimalizaci pro mobilní internet na železnici.
A samozřejmě při optimalizaci sítě narážíte na rozpor mezi možnostmi technologií a optimalizace a rozpočtem na optimalizaci. Spousta lidí se zkušenostmi z dřívějších let, které by se teď hodily, už u těch operátorů, kde působili, když se sítě stavěly, nepracuje (a často jsou i v zahraničí, takže se nedají jen tak najmout zpět). Takže chybí i jistá zkušenost z minulosti, kterou by současné týmy musely získat.
Takže by šlo o pěknou "pakárnu", kdy by existovalo na papíře dobré řešení (nebo několik dobrých řešení), ale muselo by se udělat to horší, které zase způsobí problémy jinde a jindy. To vše při malém rozpočtu a s nejistotou, že se ta práce dokončí.
Rozhodně není problém v tom, že by práce těch lidí byla nedotknutelná.