A opravdu zaběhnuté značky válcuje nová mobilní éra? Ano, když jdu v poledne na oběd, tak u polívky mám ruku volnou a čtu si, co je kde nového. To ale neznamená, že bych tím mobilem nahradil klasické noviny. Dřív jsem prostě civěl do talíře. Navíc na tom mobilu nečtu nic jiného, než to co je na webu, tedy internetovou éru, kterou zaběhnuté značky silou peněz nějak ustály.
Občas si v posteli přečtu týdeník Dotek, ale velmi zřídka. Nějak si nemůžu zvyknout na jiné ovládání, než je u webového prohlížeče. Pokud je tohle zástupce mobilní éry, tak z mého pohledu bezvýznamný. Nesedí mi.
Spíš mi připadá, že média válcuje rychlost. Dřív měly noviny uzávěrku nějakou dobru před tiskem a časová tíseň byla v podstatě jen u událostí, které se staly krátce před uzávěrkou. Dnes chtějí být za každou cenu všichni první, nejrychlejší. Tlak na autory je obrovský a permanentní a je to znát.
Dřív jak se stalo nějaké neštěstí, tak se počty obětí zvyšovaly, podle toho, jak se nalézaly další, či jak umíraly v nemocnicích. Dnes je to naopak. Někdo plácne číslo, jen aby byl první, další to opíšou a jak se postupně ukazuje, že to není tak hrozné, tak lidé začínají "ožívat". Agenturní zprávy se neověřují a bezhlavě přebírají. Pak všude vyjde v podstatě identický text, ale hlavně, že to je rychlé.
jasne "mobilni era" rozviji tu "internetovou", takze je to vlastne furt jedna vlna, ktera mela suj nastup s rozvojem internetu a ted se dere zase nahoru s rozvojem mobilu a tabletu.
uplne v pohode nahradis klasicke noviny tema internetovyma, jen je potreba si ty informace umet sam najit, nikdo ti je nastul nebouchne, to je asi jedinna nevyhoda internetu jako media.