Vlákno názorů k článku Mobilní obsah je už druhá revoluce v řadě, která huntuje česká média od Cohen - Já nevím. Článek je to moc hezký, zaujal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 11. 2013 12:24

    Cohen (neregistrovaný)

    Já nevím. Článek je to moc hezký, zaujal mě vhled do historie švýcarského hodinářského průmyslu, ale nemůžu si pomoct, mám pocit, že ten příměr hodně kulhá.

    Podle mého názoru vymyslel autor krásné srovnání, které ho nakonec samotného připravilo o nadhled. Potíž se srovnáním vidím v tom, že hodinkám se v podstatě nezměnila forma, ale spíše obsah - aby tu byl příměr vůči novinařině. Došlo k technologické změně, které už nebyli schopni původní výrobci konkurovat a museli se přizpůsobit.

    Naopak u těch médií čtenář nebude chtít něco úplně jiného, stále jde o stejný obsah. Jen forma a rychlost jeho distribuce se mění.

  • 6. 11. 2013 19:52

    Mareš (neregistrovaný)

    Když to budeme hnát do důsledku, tak "obsahem" hodinek je informace o aktuálním času a datu. Čili obsah se nemění ani v jednom případě, mění se způsob jeho zpracování a prezentace. Tedy, mění se forma.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).