Nechapu co řešíte, jednou jsem jako zákazník podepsal smlouvu na dobu určitou a za to dostanu od operátora nejaké výhody. Buď podmínky té smlouvy - nemožnost přenositelnosti čísla akceptuji a nebo ne a NEPODEPISUJI!
To pak muzeme všechny smlouvy prohlásit za cár papíru, kdyby každý mohl říci: "Jo, já to podepsal, ale už jsem si to rozmyslel...."
Az na to ze v tech smlouvach nic to tom ze cislo nelze prenest neni.
Jinak opravdu nevidim zadny problem. Zkratka pokud podepisu nejakou smlouvu s operatorem, jsou jeji soucasti podminky pro jeji ukonceni. A prechod k jinemu operatorovi zajiste ukoncenim smlouvy je, takze opravdu netusim o cem se tu bavime.
Asi tak. Přípustné jsou pouze dvě moýnosti:
1. Zaplatím všechny stanovené sankční poplatky za předčasné ukončení smlouvy a nechám si číslo přenést.
2. Počkám na skončení trvání smlouvy a nechám si číslo přenést.
Všechny ostatní varianty jsou nesmyslné..
...Jo, já to podepsal - a co když tohle udělá operátor (viz CDMA Erortelu )? Každá mince má dvě strany. Pokud zákazník najde výhodnější službu, měl by mít možnost jí okamžitě využít, byť i za cenu nějaké kompenzace. Rozhodně bych nesouhlasil s tím, že jako klient jsem povinen za všech okolností setrvávat u nevýhodného produktu. Pokud mají firmy možnost měnit podmínky ,,za běhu", mají mít tuto možnost i jejich klienti! Firmy by tím byly donuceny ke korektnímu jednání i s drobnými klienty.