Mno od ledna to začne. A příjde mi, že poslední, kdo na tom vydělá, bude právě zákazník :-))
Oskar už začal nabízet novou edici předplacených karet - do všech sítí se volá za stejnou - tu nejvyšší - cenu. Předpokládám, že podobné kroky začnou u všech - ceny volání do vlastní sítě (ty nižší) se budou pomalu přibližovat cenám volání do sítí ostatních (na ty dražší), které možná mírně, ale opravdu mírně se sníží.
Firmy už třeba na GSM branách nebudou moci optimalizovat odchozí volání dle sítě a přiřadit k volání potřebnou SIM dle volaného čísla. Celkově nastane znepřehlednění účtování hovorů.
Takže suma sumárum, přenostilenost je báječným maskovacím trikem, jak zvýšit ceny a ze zákazníků zase vytáhnout více peněz. - Zákazník bude spokojenej, operátor bude spokojenej,. hehe :-))
Coz me privadi na myslenku, ze volajici na takto prevedeno cloveka by mel znat cenu hovoru. Pokud napr. volam na 608* ze sveho 608*, tak vim z hlavy co me to stoji(). Pokud ale volam na 608*, resp. Eurotelu, tak jak?
4.12. Zákazník není oprávněn:
(c) používat SIM kartu k účelům nezákonným nebo jiným, než pro jaké je určena, zejména pro komerční ukončení hovorů prostřednictvím GSM brány,
Tak,tak vi prdlajs. Jinak by mu svitlo ze GSM brana umoznuje propojit hovory v podnikove siti(nikoli virtualni, te dratove) do site mobilnich operatoru. Tim muze prinest vetsi penize mobilnimu operatorovi namisto toho aby se hovory zbytecne zdrazovali o propojovaci poplatek pevnyho operatora.
Ne, ne. Taky nepřesně. Správný popis situace zní takto:
Všichni zákazníci dostali něco, co na první pohled vypadá podobně jako to, co někteří zákazníci po právu chtěli.
> Asi takto: vsichni zakaznici dostali to, co nekteri
> zakaznici chteli_
Spise :
Vsichni zakaznici dostali to co nekteri hloupejsi zakaznici pozadovali za vyhodne.
Podobna situace nastala i s uctovanim po vterinach. Pamatujete na Oskaruv "parnicek", na hesla neplatte co neprovolate .... ???
No a vysledek je ten ze ted za kazdy dovolani na zaznamnik (do ktereho nic nenamluvis) nebo na nejakou pripitomelou hlasku zaplatis celou minutu misto drivejsich 30 vterin. A ze tehle hovoru je....
Tenkrat kdyz na to Eurotel "slavnostne" presel jsem za celou firmu hodil do excelu vypisy za par mesicu , spocital obema zpusoby a nebylo cislo, kde by clovek po tehle "uprave" zaplatil min. Bylo to prumerne o 100-200 ale taky o 800 mesicne vic !!!!!
Takze tady je asi dalsi tah, jak sahnout plebsu do kapsy:)
P.S. Proc se ten slavnej svaz spotrebitelu nezajima taky o
dalsi telekomunikacni zlodejny. Jako treba uctovani za to ze se dozvim, ze je nekdo nedostupny...., ze jsem do "neceho" vstoupil.... nebo treba kdyz se hovor imrvere rozpada kvuli kolisajicimu signalu a ja volam treba 5x znovu a vzdy platim celou minutu....